Rozjazd po Szadze, hehe

Niedziela, 21 lipca 2013 · dodano: 21.07.2013 | Komentarze 7

Umówiłem się z ekipą z Pobiedziajów i okolic na rynku w Swarzędzu. Trafiłem nie bez kłopotu, bo byłem tam pierwszy raz w życiu ;).
Przyjechali Zyga, seba284 i Kania, a także Asia towarzysko :).
Po chwili śmichów chichów ruszyliśmy, oczywiście od razu się okazało że z zapowiadanego spokojnego tempa nic nie będzie, szczególnie Kania i Seba walili co chwilę zaciągi i skokeny po 40km/h. Zanim rozkręciłem nogę było ciężko :).
Marcin i ja jako wytrawni szosowcy ;) jechaliśmy spokojnie i pozwalaliśmy "młodym" się wyszumieć ;).
Od Środy było ciężej bo już pod wiatr. Wiało mocnymi podmuchami, do tego na asfalcie niezła patelnia dziś była. Konieczne były dość częste przystanki na uzupełnienie picia. Jakoś się doczołgaliśmy przez Zaniemyśl i Śrem do Mosiny, tam jeszcze na pożegnanie Kani strzeliła szprycha i pod Puszczykowem się rozstaliśmy. Miałem jeszcze 25km drogi pod ciężki wiatr do domu, więc trochę średnia zeszła. Ogólnie zamiast rozjazdu wyszła całkiem ciężka jazda.

| 20:00 niedziela, 21 lipca 2013 | linkuj No chłopaki ostro zaciągali na początku i trzeba było czujnie kasować ucieczki, ale najlepsze było jak przed Środą zacząłeś nabierać prędkości ile tam było max to nie wiem bo pilnowałem tylko żeby trzymać koło a nie liznąć przednim, bo przycierka byłaby bolesna no i ucierpiałby mój biały stroik HTC :)
A w ogóle to jak na planowany rozjazd niezłym koniem byłeś dzisiaj ;)
kania76
| 19:38 niedziela, 21 lipca 2013 | linkuj Dobrze to ująłeś "daliśmy młodym się wyszumieć".
| 18:29 niedziela, 21 lipca 2013 | linkuj widzę, że na lajcie się rozjeżdżasz:)
Jurek57
| 16:43 niedziela, 21 lipca 2013 | linkuj Mówią że ... " kiler " zawsze wraca na miejsce ... ! :-)))
folik
| 15:34 niedziela, 21 lipca 2013 | linkuj Trzeba było wczoraj startować w TR150, skoro taki zapas sił został ;-)
| 13:30 niedziela, 21 lipca 2013 | linkuj Szaleńcy - mało Tobie po wczorajszym ;).

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa scsie