Jazdy serwisowe

Czwartek, 18 lipca 2013 · dodano: 18.07.2013 | Komentarze 3

Dziś nie było kompletnie czasu. Ale za to rozkręciłem prawie cały rower i zrobiłem konkretne czyszczenie. Źródło skrzypienia wyeliminowane - korba była minimalnie nie dokręcona.
Zmieniłem też oponę z tyłu, ciekawe jak się Ikon sprawi, i czy nie zniknie do września, bo będę musiał kupować nowy laczek ;). Gratis dostałem 100ml mleczka Trezado, chce to ktoś z bezdętkowiczów może?

Jazda to dwie rundki dookoła lasku, sprawdzić czy już nie skrzypi. W koszulce bawełnianej, krótkich spodenkach i butach spd na gołe nogi. Czułem się dziwnie ;).

krzychuuu86
| 18:58 piątek, 19 lipca 2013 | linkuj Ok.dzieki odezwe sie jak bede w poz.
| 06:05 piątek, 19 lipca 2013 | linkuj Krzychu, spoko, jakoś się zgadamy.
krzychuuu86
| 20:57 czwartek, 18 lipca 2013 | linkuj hej...jeśli ni znajdziesz nikogo na płyn to w pon. chętnie bym zabrał na testy...obecnie zalewam stan no tubes i po około tyg. zachodzi jakaś dziwna reakcja tzn. cały lateks jakby się wytrąca i tworzy wielką kluche , zostaje sama woda która nie jest w stanie zabardzo łatać...Chętnie bym wypróbował coś nowego.pozdrawiam

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oscsi