Orszak pożegnalny

Sobota, 13 lipca 2013 · dodano: 13.07.2013 | Komentarze 3

Umówiliśmy się z Markiem, Wazą i Sebą, żeby odprowadzić kawałek JPbike i Drogbasa wyruszających na dwutygodniową wyprawę z sakwami do Paryża. Przejechaliśmy się z nimi pod Buk, gdzie przejął ich niezawodny Jurek.
Przejechałem się kawałek załadowanym rowerem Jacka - masakra, wsiąść trudno, a kierownica lata na wszystkie strony jak na podjeździe 30% :). Ciężko się taką 40kg bryką ściga z szosówkami na podjazdach, niemniej próbowałem ;).
Jak ci kolesie wrócą, będą mieli moc jak Cavendish :)

Odjazd bohaterów :)

Po pożegnaniu pod Bukiem wyprawowicze pojechali w prawo, a my w lewo i jadąc przez Stęszew, Mosinę i Puszczykowo zrobiliśmy typowe przepalenie nogi przed Kaczmarkiem, z kofibrejkiem na rynku w Mosinie. Wesoło było.
Mam tylko wątpliwości, czy nie wystrzelałem się z nabojów przed jutrem, bo świetnie mi się jechało i robiłem co chwilę sprinty i mocne podjazdy, być może przesadziłem. No ale zobaczymy, pamiętam że jak kiedyś przed Grabkiem w Poznaniu Josip przegonił mnie po lasach, to bardzo fajnie mi się jechało na drugi dzień ;).
Fajny taki poranny trening, człowiek wraca w południe i ma jeszcze cały dzień przed sobą.