Rege + koksiarnia

Sobota, 22 czerwca 2013 · dodano: 22.06.2013 | Komentarze 4

Przyjemne z pożytecznym czyli jazda rege i wyprawa po zapas koksów w jednym. Oprócz standardu kupiłem jakieś podejrzane żele w promocji, za czypiędziesiąt. 280 kcal w 75ml, czyli ekonomicznie, do tego sporo kofeiny. Jutro wypróbuje w połowie Barlinka, albo umrę, albo wygram ;P.
Fajnie się jechało, padła bateria w liczniku więc nie miałem ciśnienia, jechałem sobie na luzie ddrami :). Czas i dystans mocno orientacyjne.

Jurek57
| 20:10 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj Nie ma wyników bez anabolików ... :-) !!!
Powodzenia i czekam na pudło !
kania76
| 18:03 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj Koksiarze z siłowni kupują towar w wiadrach po farbie malarskiej, a nie po 75 ml.
| 13:10 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj Kupuję zawsze w hurtowni na Kwiatowej, obok Rybczyńskich. Co prawda to bardziej dla koksów z siłowni, ale żele i carbo zawsze mają :).
jasskulainen
| 12:14 sobota, 22 czerwca 2013 | linkuj gdzie kupiles ?
tez musze cos zakupic na najblizsze starty...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rdzie