• VAVG 5:06min/km
  • Aktywność Bieganie

Test klimy

Czwartek, 20 czerwca 2013 · dodano: 20.06.2013 | Komentarze 4

Ciąg dalszy przekonywania organizmu, że upał jest jednak OK ;).
O 19 ciągle 30 stopni, rzeźnia. Do tego strasznie parno, w lesie, gdy po kilometrze zrobiłem się mokry od potu, musiałem dodatkowo walczyć z chmarami much, które skutecznie podkręciły mi tempo do prawie 5:00/km. Dość krótki dystans, i dobrze, bo bez regularnych treningów biegowych bym wiele więcej nie przebiegł w tym tempie. Ilość potu jaka się wydziela przy tej temperaturze jest straszliwa, po pół godzinie byłem o 1.3kg lżejszy. Masakra. Za parę dni, jak się przyzwyczaję do upału, powinno być znacznie lepiej.
Ale tempo całkiem fajne we względnym komforcie, spodziewałem się że będzie gorzej, bo biegam teraz jakieś 10km na miesiąc ;).

Zenki, 5:09/km,

| 06:59 piątek, 21 czerwca 2013 | linkuj Jurek --> no jakiś mały wieczny śnieg by się przydał ;)
k4r3l --> trzeba się przyzwyczajać, żeby na wyścigu nie zdychać ;).
Asia --> nie za szybko. Ale w upale nie można się spieszyć ;).
JoannaZygmunta
| 19:25 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj Ja tam się nie znam na tych biegowych prędkościach ale 10 km/miesiąc to chyba dość wolno ;)
k4r3l
| 19:24 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj Póki co najcieplejszy dzień w roku, bieganie w takiej temp. by mnie chyba zabiło :))
Jurek57
| 18:51 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj Klimamandżaro :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sasie