Przyjemne ciepło

Czwartek, 20 czerwca 2013 · dodano: 20.06.2013 | Komentarze 3

Hehe. Żartowałem :)
Mogłem wyskoczyć na rower dopiero o 11, więc wpadłem w sam środek pieca :). Dobrze że chociaż wiatr był, bo jak trafił się podjazd na patelni osłoniętej od wiatru to myślałem że umrę :). No ale nic, jeszcze 2-3 dni i się człowiek przyzwyczai.
Ale dziś wskutek upału bez intensywnych fragmentów, jedyne co robiłem poza jednostajną jazdą, to przyśpieszanie na podjazdach za pomocą zwiększania kadencji.

Śmieszna fotka z cyklu "Przerażony Klosiu" ;). Jak w tym Złotym Stoku było gładko, ech... ;).

| 10:49 poniedziałek, 24 czerwca 2013 | linkuj Kaiser akurat chyba z Synem jedzie FUN ... just for fun ;-)
| 16:10 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj Zależy jak go inni będą naciskać i na ile się będzie musiał sprężać ;).
Ale jak oglądałem jakieś foty z trasy, to jest ekstremalnie łatwa w porównaniu do Karpacza, więc będzie szyyybko ;).
| 13:51 czwartek, 20 czerwca 2013 | linkuj Ja stawiam że na każdym etapie BA będziesz tracił do Kaisera maksymalnie 30 minut :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ylemi