Przepałka

Poniedziałek, 27 maja 2013 · dodano: 27.05.2013 | Komentarze 9

W weekend ćwiczyłem tylko pólitrowymi ciężarkami ;), więc dziś w pełni zregenerowany zrobiłem małe przepalenie, bo nogi mi zesztywniały ;). Trzy 800-900m sprinty w okolicy progu, w każdym razie na szybkości w okolicach 40km/h w terenie, później powrót na Morasko i trochę techniki. Zjechałem ten nowy zjazd z otoczaków, bo powiedziałem sobie że nie mogę się bać takich popierdółek, ale za chwilę wywaliłem się na podjeździe :). Poza tym szczegółem poszło świetnie, hehe.
Jutro jeszcze jakaś spokojna szoska i do Istebnej! Pogoda może być ciekawa, ciepło i codziennie burza :).
Całe szczęście, że wymiana klocków w Elixirach jest banalna w porównaniu do Juicy. Tylko muszę kupić zapasy :).

| 18:00 wtorek, 28 maja 2013 | linkuj Patrząc na prognozy, to na razie nastawiam się na ukończenie w nadziei, że nic krytycznie w rowerze nie jebnie ;).
Przypomina mi się ten tekst trenera do Urbańczyka w momencie w którym zdychał: "Masz to ukończyć." (Maraton z blatu 2.0)
No i będę walczył żeby ukończyć, hehe. Dobry trening techniki nigdy nie jest zły.
| 08:14 wtorek, 28 maja 2013 | linkuj polecam SwissStopa ;-)
Virenque
| 06:37 wtorek, 28 maja 2013 | linkuj Powodzenia na Trophy, w końcu to chyba cel sezonu :) No ale widać, że nóżka podaje - będzie dobrze.
| 20:07 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Jacek liczę na super relację z trasy do Paryża z fajnymi fotkami takimi jak zawsze ;)
| 20:03 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Ano Stary, powodzenia na Trophy !
A szczególnie liczę że po czwartym etapie zdobędziesz miejsce w pierwszej połowie Finisherów ;)
Mnie kolejny raz z rzędu ominie taka fajna i dająca w kość etapówka MTB, powód znasz.
| 18:37 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Maks, ręce trzeba ćwiczyć, bo w Beskidach same kamulce, i pamiętam że czwartego dnia trophy bolały mnie bardziej ręce niż nogi ;).
Maciej, dzięki :).
Jarek, no fakt, niby cofnąłem, a i tak miałem problem tarczę zmieścić :). Ale też sobie poradziłem, mam taki nóż, który idealnie rozpycha założone klocki i wszystko bangla ;).
Jarekdrogbas
| 18:07 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj A własnie Mariusz ja mam problem z elixirami.Jak juz bedziesz klocki wymieniał to kazdorazowo cofaj tloczki bo pózniej jest gimela z ich cofnieciem.Ja sobie jakos poradziłem ale ostro sie napociłem
| 17:33 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Napieraj i powodzenia.
| 16:49 poniedziałek, 27 maja 2013 | linkuj Widzę że przygotowania do Trophy trwają ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iestb