• Kalorie 1935kcal

Kiełznanie bestii

Poniedziałek, 15 kwietnia 2013 · dodano: 15.04.2013 | Komentarze 3

Upały :).
Początkowo chciałem zawitać na Dziewiczą, ale jakoś mi się odechciało po starcie i pojechałem obadać szlak nadwarciański. Do Biedruska średnia 27 km/h przy ekonomicznym tętnie poniżej 140. Cieszyłem się że mi tak noga podaje dopóki nie skręciłem pod wiatr ;). Szlak nadwarciański zupełnie suchy, można napierać. Z Biedruska kawałek pojechałem szosą przez poligon, skręciłem wkrótce w drogę czołgową, gdzie była masa błota. Canyon bardzo ładnie się przebija przez taki teren. Jakoś tam przeprawiłem się na Morasko i godzinę spędziłem na Moraskich Stezkach :). Obeschło, miejscami nieco błota, ale przejezdnego, więc świetnie się bawiłem, dwie rundy tą nową traską, której 3km zajmują jakieś 17-18 minut i wiele innych fragmentów. Zasadniczo próbuję uzyskać w miarę płynny przejazd na takich interwałach, bez zamulania i niskich kadencji. Szersza kiera wymaga nieco ekwilibrystyki przy ciasno stojących drzewach, jeden fragment, z agrafką w górę i koniecznością trafienia na styk między drzewa po zawrotce był nie do przejechania. Ale ja go pokonam ;). Po owocnej godzince jeszcze skoczyłem nad jezioro Strzeszyńskie i przez Rusałkę wróciłem do domu.
Prawie 12h jazdy w trzy dni, lubię to :). Katar jakby w odwrocie, przetrzymałem dziada :).