Ustawka Obornickie

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · dodano: 07.04.2013 | Komentarze 9

Wieczorem czyszcząc rower odkryłem co powodowało przeskakiwanie łańcucha od treningu na Jesionowej. Jedno ogniwo było pęknięte i trzymało się tylko na jednej blaszce. Ma się jednak ten power w girach... ;)

Jadąc na rondo spotkałem Rodmana i Maksa, Rodman niestety na góralu ;).
Na początku tempo było tak rekreacyjne że robimy z Maksem ucieczkę na dobrą minutę, kręcąc luźno 30km/h xD.
Grupa dogania nas dopiero w Gołęczewie i zaczyna być trochę mocniej, ale generalnie dziś nikt się nie kwapi do jakichś mocnych zmian, więc od czasu do czasu można poszaleć w czubie. Na obwodnicy Murowanej robię nawet ucieczkę, tylko po to żeby później dać się wyprzedzić i zgubić jak dzieciak na podjeździe ;). Dzięki temu mam 5-6 km mocnej tempówki z tętnem pod 170, gdy gonię pierwszą grupę. Nie doganiam, ale to był dobry mocny kawałek. Z Biedruska trzyosobową grupką nie tracąc tempa. Rybka całkiem ładnie poszła, z tyłu słyszałem jakieś sapania, ale grupka nie dała się urwać ;). Jeszcze rundka dookoła Moraska i po treningu.
Wszystko zgodnie z planem, tętno dość wysokie i mocno pojechane spore kawałki trasy.

Ponad 400km w tym tygodniu, w końcu robię jakieś przebiegi :).

| 21:16 poniedziałek, 8 kwietnia 2013 | linkuj Żeby mnie ta zamulająca grupa kompletnie nie przydusiła do krawężnika, to bym się utrzymał ;P
Za to później robiłem za miszcza i ciągnąłem parę osób do samych Naramowic, bo byli w stanie dać zmianę w moim tempie najwyżej na 5 sekund ;).
| 20:35 poniedziałek, 8 kwietnia 2013 | linkuj Koksiu, jak zaczniesz utrzymywać się na kole mojej zimówki obiecuję, że wezmę szoskę ;-P
poza tym zimówka lepiej amortyzuje :D !
| 14:05 poniedziałek, 8 kwietnia 2013 | linkuj Ale progres jest ostatnim razem mnie urwali duuuuużo duuużo wcześniej, następnym razem pojadę bardziej z głową ;)

Jarek składaj składaj myślałem że Ci się uda do niedzieli ją złożyć.
| 12:33 poniedziałek, 8 kwietnia 2013 | linkuj Maks, niestety, nie można się zagapiać, chyba że jest się w stanie samodzielnie zlikwidować wyłom :).
Jarek, a coś nowego składasz czy usprawniasz starą?
Zyga, wszystko byłoby fajnie, ale po łańcuchu Ultegry trochę więcej się spodziewałem. Ale może sam jestem sobie winien, pewnie łańcuch pękł na Jesionowej w czasie jakiejś brutalnej zmiany biegu :). Przez te parę lat już powinienem się nauczyć zmieniać biegi prawidłowo, hehe.
Rodman, niestety, bo było mi Cię szkoda, że nie pojeździsz sobie na porządnym rowerze, tylko na zimówce ;>.
Jurek -> hehe :).
Jurek57
| 20:53 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj "Jutro też Wam uciekniemy"
W Seksmisjii Maks tak się odgrażał ... !
pozdrawiam
| 20:08 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj czemu niestety ?! ;-P
| 15:41 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj he ja kiedyś kupiłem taki tańszy łańcuch SRAMa do mojej ówczesnej pseudoszoski i po 200 kaemach miałem popękane kilka ogniw - nawet chciałem go sobie zostawić na pamiątkę jaki to niby mam power w girze.
Jarekdrogbas
| 14:45 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj MAKS - jak tylko złożę szosokę a czekam za oponami tylko to już nikt nam nie ucieknie.;-)
| 11:34 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj Kurcze a ja się zagapiłem i zrobili mnie jak dzieciaka 11km przed Murowaną próbowałem gonić ale było ciężko jedyne co mogłem wykrzesać to 35km/h ale to nie wystarczyło niestety :(
Dobry mocny trening na koniec tygodnia ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa silni