• Temperatura -3.0°C

Technikalia

Niedziela, 10 marca 2013 · dodano: 10.03.2013 | Komentarze 5

Idealne warunki do treningu. Akurat ćwiczę wysoką kadencję przy dużym obciążeniu, więc kilka cm śniegu jest jak znalazł. Na początek runda z Rusałki do Strzeszynka, a później trochę ścieżek nad Rusałką. Wszystko na stosunkowo lekkim przełożeniu i z dużą kadencją. Nogi wypoczęły i świetnie się dziś kręciło.
Nawet dość sporo rowerzystów jeździło.

Trzeba szarpać, bo niedługo będą zjazdy maratonowe:

Swoją drogą, super doping, u nas sobie czegoś takiego nie wyobrażam :)

Chociaż w sumie kiedyś się załapałem na tle rozentuzjazmowanego tłumu :D.

| 19:38 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj Film - rewelacja
| 17:49 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj Jacek --> tu są jeszcze niesamowite oklaski przy każdym zawodniku. Czesi się jednak o wiele bardziej jarają tym całym mtb niż polacy :). Od kiedy zobaczyłem przyczepki na rowery (pełne!) doczepiane do kursowych autobusów na Okraj nie mam co do tego wątpliwości :).
z3waza --> no, każdy musi mieć te swoje 5 minut ;).
k4r3l --> ja tam wiem że zaraz na samym początku tego zjazdu grzecznie zszedłbym z roweru :). Po zimowym oglądaniu filmików czeskie maratony coraz bardziej mi się podobają. Teplice nad Metui - giga 123km? Super :).
k4r3l
| 17:35 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj niezły odcinek ;) owacje każdemu się należały ;)
| 16:06 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj Dokładnie - te korzonki to jak w Istebnej :D. A Kłosiu-Contador też niezły :)
| 15:59 niedziela, 10 marca 2013 | linkuj Wiesz, w Istebnej na korzonkach jest podobny doping :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa enspo