• Sprzęt Tacx Satori

Interwały...ały...ały :)

Wtorek, 26 lutego 2013 · dodano: 26.02.2013 | Komentarze 3

W tym cyklu to nie kluczowy moment tygodnia, a tylko jeden z dwóch kluczowych. A czasem nawet trzech :).
Tak czy inaczej, w pierwszym tygodniu po przerwie rege wszystko żre świetnie. Taki power pod laczkiem, że myślałem że rozwalę trenażer ;). Na pierwszym interwale pulsak wariował, bo miałem za luźny pasek i tak się zagiąłem żeby powstrzymać tętno od spadania, że hrmax uważam za całkiem możliwy i prawdopodobny.
Następne interwały po poprawkach pulsaka już ładnie i równo.
4x12 minut w strefach 4 i 5a, przerwy 4 minuty. No i 20 minut rozgrzewki & 10 minut luźnego schłodzenia.
Zadowolony jestem, bo ładnie szło, obciążenie mimo że o oczko wyżej niż w zeszłym cyklu dawało się łatwo rozkręcić i noga podawała.
A z roboty przyszedłem o 20 półprzytomny i myślałem że nic z tego nie będzie ;).

Kategoria Chomik

| 09:26 środa, 27 lutego 2013 | linkuj seba --> jak najmniej :). Ja się bardzo cieszę że od marca można już z reguły znacznie więcej spędzać czasu na dworze, bo trening na trenażerze to dla mnie przysłowiowy wrzód na dupie ;).
W tym sezonie pewnie się za wiele nie natrenujesz, ale na przyszłą zimę będzie jak znalazł. Co do treningu - najlepiej jak się zaopatrzysz w literaturę fachową, generalnie trenuje się tak samo jak na powietrzu, aczkolwiek mnie osobiście najbardziej pasują interwały i przyśpieszenia - znacznie szybciej czas leci.
Maks --> no to jest wytrzymałość siłowa, więc kadencję trzymam w takich okolicach jak w czasie jazdy na szosie - ~90rpm.
Jednak nie lubię takich treningów wieczorem, dwie godziny nie mogłem zasnąc przez mrowiące mięśnie ;).
| 07:46 środa, 27 lutego 2013 | linkuj Znam to, znam to ;) Taka petarda jak człowiek jest wypoczęty dobrze motywuje i rokuje ;) Jaka kadencja na interwałach ? tak +/- bo pewnie nie miałeś licznika.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa odkui