• Temperatura -1.0°C

Sinusoidy XC by JPbike

Niedziela, 10 lutego 2013 · dodano: 10.02.2013 | Komentarze 15

Na zawody organizowane przez JPbike wybraliśmy się z Marcem i przypadkowo spotkanym Grigorem. Spokojnym tempem dojechaliśmy do Mosiny szlakiem nadwarciańskim, tam zakup prowiantów na ognisko i do biura zawodów :). Trzeba powiedzieć że organizacja nienaganna, takiego oznaczenia trasy mógłby pozazdrościć niejeden profesjonalny org. Komitet sędziowski i zawodowy fotograf też oczywiście byli :).
Trasa świetna, bardzo mi się spodobała. Najpierw długa sekcja dużych hop, czyli tytułowe sinusoidy z paroma zjazdami których Golonko by się nie powstydził, później odprężająca prosta na blacik, morderczy długi i stromy podjazd po śliskim i ostatnie kilkaset metrów pagórkowatą leśną drogą. Były też dwa mostki nad dużymi pniami powalonych drzew, które trochę mnie z początku kosztowały psychicznie.
Czyli na tej trasie było wszystko :). Runda około 5km, 4 okrążenia.
Po starcie jechałem na samym końcu ;), wolno się rozkręcam w sytuacji mocnego wysiłku dzień wcześniej, chyba muszę popracować nad szybszym wchodzeniem na obroty. Sinusoidy jechane szybko potrafią podnieść adrenalinę, choć trzeba stwierdzić, że jeśli ktoś glebnął, to powodem był raczej dobór opon ;P.
No i na ostatnim zjeździe minąłem leżącego Rodmana, na chwilę się zatrzymałem z Grigorem popatrzeć czy się zbiera i przy okazji wydłubać wkręconą w kasetę gałązkę, która powodowała skakanie łańcucha.
Jak ruszyłem znów byłem ostatni. Ale w ciągu kolejnych rund nadganiałem i stopniowo wyprzedziłem wszystkich poza Drogbasem, który był poza zasięgiem bo włoił mi aż 2:30. Ale i tak jestem zadowolony ;)
Po wyścigu dłuższą chwilę grzaliśmy się na ognisku przy kiełbaskach i placku drożdżowym, a jak nam wróciły siły to pojechaliśmy z Marcem i Josipem z powrotem, bo długa droga była jeszcze przed nami ;).
Po drodze jak profesjonalista wyglebiłem w zamarzniętej koleinie i rozwaliłem kolano, ale do sezonu jeszcze trochę czasu, więc jest szansa że się zagoi.
Wojtas zapierdalał, bo nie jechał XC, my z Marcem goniliśmy, w efekcie pokonaliśmy dystans bez zbędnego zamulania. Wojtas świetnie się na gregario nadaje ;P.
Z Dębca jechałem już sam. Ujechałem się, nie powiem, tak zmęczony po jeździe jeszcze w tym roku nie byłem :). Udany dzień.

Ekipa przed startem

Podjeździk podnosił nieźle tętno :)

To zdjęcie szczególnie mi się podoba, rzadko tak "szybko" wyglądam ;)

Z blatu! ;)

Uff, koniec katorgi ;). Niewiele brakło żebym dał dubla Rodmanowi :).

Pierwsza trójca :)

Tradycyjne ognisko po wyścigu :)

No i oczywiście dekoracja :). Dyplom jeden z ładniejszych jakie dostałem :).

Kategoria Zawody różne

biniosuaf
| 13:47 piątek, 15 lutego 2013 | linkuj jak bloom, też wnoszę o ocynkowanie nastęnego razu :)
| 19:36 poniedziałek, 11 lutego 2013 | linkuj Ano właśnie, trochę daleko i pewnie zrobimy znajomą i fajową traskę w ramach gruppen treningu z dodatkiem przyjemności (Noteckie) :)
| 18:24 poniedziałek, 11 lutego 2013 | linkuj No fakt, takie zawody dwa miesiące przed sezonem są jak chłodny prysznic w upalny dzień :).
Co do Czarnkowa to nie wiem, trochę daleko od Poznania i ja z organizacją jestem nieco na bakier ;).
Nie wiem czy nie lepiej po prostu zrobić tradycyjną rundkę po okolicach wiosną.
| 16:56 poniedziałek, 11 lutego 2013 | linkuj Fajnie i z humorem opisałeś przeżycia na moich zawodach - cieszę się !
To był dobry sprawdzian formy, tego w lutym nam brakowało :)

A miałbyś ochotę na zorganizowanie kiedyś coś podobnego, rozegranego w rejonie Szwajcarii Czarnkowskiej ?
| 15:01 poniedziałek, 11 lutego 2013 | linkuj Drogbas, dzięki :), szkoda że tak odpaliłeś, poza początkiem nawet cię nie widziałem :)
Rodman --> hehe, no tak, sliki 1.4 na pewno byłyby tu lepsze ;)
alistar, dzięki, miło było poznać :).
Waza --> no co zrobić, nie chciałem cię puszczać pierwszego na singla, bo jeszcze byś mi uciekł :)
josip, spoko, każdy jakąś rolę musi mieć ;). Dzięki.
| 10:12 poniedziałek, 11 lutego 2013 | linkuj No to już mam cele w teamie postawione jasno na ten sezon - gregario. Cóż, ktoś musi tyrać, żeby inni mogli wskakiwać na pudło:-) Ale rozumiem, że wpisowe mi opłacacie?

A tak na serio, to oczywiście gratuluję pudła i też trzymam kciuki, żeby to był dopiero początek Twoich dokonań w tym sezonie!:)
| 22:42 niedziela, 10 lutego 2013 | linkuj Oooo tak Wojtas jest świetny jaki grigario - wiem coś o tym.
Ale to wyprzedzanie na płaskim to czysta chamówa :D
alistar
| 21:09 niedziela, 10 lutego 2013 | linkuj Jakbyś wziął przykład z Rodmana, to koleina nie byłaby groźna ;)
Gratulacje 2. miejsca :)
| 20:45 niedziela, 10 lutego 2013 | linkuj Koksiu, pewnie opony źle dobrałeś do tej koleiny ;-P ...
Jarekdrogbas
| 18:49 niedziela, 10 lutego 2013 | linkuj Dobre z tym doborem opon.Pewnie Rodman weźmie sobie to do serca.Gratuluje pudła!
| 18:19 niedziela, 10 lutego 2013 | linkuj Jurek, dzięki, mam nadzieję że to pierwsze, ale nie ostatnie w tym sezonie ;).
| 18:19 niedziela, 10 lutego 2013 | linkuj bloom, rzeczywiście, to jakieś karygodne niedopatrzenie. Dyskutując w wiadomościach na BS zapomina się czasem że nie wszyscy je mogą czytać. Następnym razem damy znać, bo imprezy z tego cyklu są przednie :).
seba --> wynik to pierwsza pochodna treningu ;). Traska i impreza faktycznie super, też mi się podobało :).
Jurek57
| 18:16 niedziela, 10 lutego 2013 | linkuj Gratulejszyn pudła !
| 18:05 niedziela, 10 lutego 2013 | linkuj Jak to jest możliwe że nie zostałem zaproszony na to wydarzenie ?! :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa erzep