Zakupowo

Poniedziałek, 28 stycznia 2013 · dodano: 28.01.2013 | Komentarze 5

Do Ryby po oponę do trenażera, pedały i dętkę do Canyona.
Pooglądałem sobie szosy na elektrycznych przerzutkach, trochę niezgrabnie to wygląda, ciekawe jak wychodzi wagowo.
Warunki na szosach wyjątkowo napędożerne, ale i tak fajnie się jeździło po prawie 10 dniach bez roweru :).

| 20:17 wtorek, 29 stycznia 2013 | linkuj Wiem, wiem, pogrywam sobie na Waszych emocjach ;P
| 19:56 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj Dobra Kłosiu, Ty tu sobie pitu-pitu a my wszyscy czekamy na foty nowego rumaka! :D
| 15:38 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj Są droższe, w każdym razie ceny były takie jak na allegro + wysyłka, więc nie ma co narzekać. Przynajmniej jako jedyni nie stękali, że nie mają opony na trenażer i nie wiadomo kiedy będzie, tylko szybko sprowadzili i już mieli ;). Takie zachowania należy popierać, więc u nich kupiłem :).
| 15:03 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj Ja jechałem na takiej szosie z elektrycznymi przerzutkami na trenażerze. Jest bardziej płynna zmiana biegów niż tradycyjnie ale wg mnie nie warte swojej ceny przynajmniej na nasze poznańskie warunki ;)
| 15:01 poniedziałek, 28 stycznia 2013 | linkuj Najdroższy sklep wybrałeś w Poznaniu ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ajasi