• Sprzęt Tacx Satori

Rozjazdowo

Środa, 23 stycznia 2013 · dodano: 23.01.2013 | Komentarze 6

Miałem iść na narty na godzinkę, ale jak się zbierałem zadzwonił kurier że ma rower do oddania ;). Tak że tylko 50 min E1, pulsu nie piszę, bo pierwsze 10 minut pulsak świrował, ale tętno siedziało w okolicach 115-120. Fajne takie regeneracje, choć już zaczna nóżka swędzieć ;).

Oczywiście trenażer dopiero po wypakowaniu rowera z pudła i złożeniu. Jestem pod wrażeniem zapakowania, złożenie trwało małe 45 minut tylko dlatego że motałem się trochę ze sztywnymi osiami :). Wszystko pozabezpieczane i o dziwo wyregulowane, amor napompowany, opony napompowane, przerzutki wyregulowane (!), hamulce nie ocierają (!!!), no masakra ;). Spokojnie mogłem zamówić do Murowanej Gośliny na godzinę przed maratonem, jeszcze bym zdążył złożyć ;).
W gratisach pompka do amora, klucz dynamometryczny, 5 odblasków luzem ;), inastrukcje do wszystkiego łącznie z łańcuchem i podpisany protokół z pakowania roweru ;). Paczka szła dokładnie 40 godzin od nadania we Frankfurcie, z Poznania by szybciej nie doszła.
Wiosło 720mm faktycznie nieco szerokie, ledwo się w drzwiach mieści ;), jak śniegi zejdą popróbuję, ale pewnie piłka pójdzie w ruch ;).