Nieznośna lekkość butów

Wtorek, 25 grudnia 2012 · dodano: 25.12.2012 | Komentarze 3

Jaki piękny dzień, jedna lekka bluza na grzbiecie, cienkie spodnie 3/4, Merrelle na nogach i w las jeszcze przed obiadem. Długo nie biegałem, stwierdziłem że zrobię dłuższą przerwę żeby w końcu podleczyć przedłużającą się kontuzję stopy. W lesie ziemia jeszcze twarda od mrozu, ale śnieg w większości zszedł, tylko resztki lodu pozostały na co bardziej uczęszczanych drogach. Na polanach czuło się zupełnie niewiarygodne podmuchy ciepła :). Ponieważ nieszczęśliwie mam tydzień rege, to tętno starałem się utrzymywać w pierwszej strefie i poza niektórymi podbiegami to się udawało. Wyszedł prawdziwie świąteczny spacerek, zero zmęczenia. No i stopa w końcu się nie odzywała :).
Ciekawe jak to będzie na biegu sylwestowym, zapowiada się super pogoda :).

12.99km, średnie tempo 5:50, Merrelle Trail Glove.

Maraton w Łodzi odpada, Golonko jak zwykle zamieszał i przesunął M. Goślinę na ten termin. Zmiana planów, maraton w Dębnie jest tydzień wcześniej, dodatkowo to bliżej i trasa częściowo polami i lasami, to jednak przyjemniejszy widok niż jakaś tam Łódź ;).