• Sprzęt Tacx Satori

Być jak Tommy Lee Jones w Ściganym

Wtorek, 18 grudnia 2012 · dodano: 18.12.2012 | Komentarze 4

Oj jak się dziś męczyłem, nie dość że wieczorem i po całodziennej robocie, to jeszcze miał być ciężki trening trenażerowy - długa tempówka M1. Sama w sobie jest ok, ale nie na trenażerze. Pierwsze 20 minut, to była walka o samo wysiedzenie na siodełku, noga kompletnie nie chciała kręcić. W końcu się jakoś wkręciłem i tytanicznym wysiłkiem woli zrobiłem trening.
20 min E2, 60 min M1, 10 min E2.
A niektóre trzy godziny na tym wytrzymują... 8|

Za parę dni najkrótszy dzień w roku, później już będzie coraz lepiej :D.

Maja overtaking! :)

Kategoria Chomik

| 22:37 czwartek, 20 grudnia 2012 | linkuj Dropy teraz są w modzie na trasach XC, tylko patrzeć, jak za rok zrobią metrowe hopy do skakania, tak jak jest na międzynarodowych trasach. A za dziesięć lat trzeba będzie mieć fulla 180mm żeby to przejechać :).
| 15:50 środa, 19 grudnia 2012 | linkuj Podobny drop do tego na filmiku jest na nowej trasce XC w Morasku :)
| 22:38 wtorek, 18 grudnia 2012 | linkuj Ciężko nas życie doświadcza ;). Jutro też mam ciężko - albo zrobię trening rano, czego nie cierpię, albo nie zrobię wcale.
| 22:11 wtorek, 18 grudnia 2012 | linkuj A ja dzisiaj miałem wigilie w firmie a miałem ustawiony trening ech ...
Za to jutro biegam ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kowit