• Temperatura -7.0°C

Rześko

Sobota, 8 grudnia 2012 · dodano: 08.12.2012 | Komentarze 3

Rekonesans w terenie. Miło, śniegu niewiele, jedzie się tylko trochę ciężej. Nadwarciańskim z Naramowic do wysokości Radojewa, później fajnym brukowym, ponadkilometrowym podjazdem do Radojewa i przeskok na Morasko terenem. Wyłapałem tu glebę, tylko jedną ale widowiskową, pod rowerem załamał się lód na głębokiej kałuży - oczywiste i błyskawiczne OTB ;). Na szczęście poleciałem już poza zasięg wody i tylko buty zamoczyłem. Rower stanął niestety do góry kołami w błocie. Kłopot niewielki, bo mróz w ciągu dwudziestu sekund wysuszył błoto na kość. Tylko licznik przetarłem i pojechałem dalej. Na Morasku kratery i trochę singielków i do domu. W chacie wysuszone błotko na kokpicie z miejsca zrobiło się mokre - fajnie to wyglądało :).
Piękne widoczki dziś były, podoba mi się ta szadź na drzewach.

JoannaZygmunta
| 21:21 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj Efektowna była ta gleba! Jak dzisiaj jechałam po kałużach i tak bardzo skrzypiały to się zastanawiałam czy wytrzymają. Wytrzymały ;)
| 17:16 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj josip, no niestety. Ale następnym razem na pewno ustawię kamerę ;)
| 16:16 sobota, 8 grudnia 2012 | linkuj Domyślam się, że nie masz nagrania z tej gleby?:) A szadź na drzewach rzeczywiście jest piękna, lubię taką zimę!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa oteki