Parkrun treningowo

Sobota, 24 listopada 2012 · dodano: 27.11.2012 | Komentarze 0

Coś mnie kolano pobolewało od rana, muszę chyba podnieść siodełko w góralu, bo o ile w sezonie niska "golonkowa" sztyca nie dawała żadnych dolegliwości, to jak odpuściłem treningi natychmiast zaczęła mnie boleć przykolanowa część czworogłowych.
Tak że nie wiedziałem czy w ogóle wystartuję w Parkrun, ale wybiegłem z myślą, że zdecyduję na miejscu. Ponad 100 ludzi, ilość chętnych zamiast maleć, rośnie, niedługo nie będzie można się pomieścić na cytadelowych ścieżkach.
Oczywiście poniesiony adrenalinką przedstartową ustawiłem się z innymi, ale z założeniem że pobiegnę po prostu mocną tempówkę, bez bicia rekordów. No i tak pobiegłem, tylko początek i koniec szybciej, kolano oczywiście na adrenalinie przestało boleć ;). Czas 21:50, słabo, aż o ponad minutę gorzej niż w sierpniu. Trasa nie sprzyja biciu rekordów, za dużo podbiegów i śliskich zakrętów, ale treningowo jest całkiem dobra.

W sumie 10.08km po 5:08/km, Minimusy.