Bieganie z dawna oczekiwane

Czwartek, 25 października 2012 · dodano: 25.10.2012 | Komentarze 2

Głupia kontuzja stopy, którą sam głupio pogłębiłem biegając mimo bólu, uziemiła mnie na dokładnie dwa tygodnie. Dopiero od paru dni ból zaczął się zmniejszać, dziś było na tyle dobrze, że zdecydowałem się ostrożnie pobiegać. Nawet mało co zwracałem uwagę na trasę, skoncentrowany na wyłapywaniu bólików w stopie i biegnięciu wooolnooo ;). Byłem zdecydowany zawrócić do auta gdyby było źle, ale nie pogorszyło się ;). Trochę dyskomfortu było, ale w normie. Ma się ku lepszemu.
Fajnie pachnie teraz las.

Ładne geometryczne wzorki wyszły mi na mapie ;)

Minimusy, średnio 5:29/km, w sumie 10.74 km.

| 20:15 czwartek, 25 października 2012 | linkuj U mnie to przez jednoczesne zwiększenie intensywności i objętości. Bardziej przez intensywność, trzy szybkie biegi po asfalcie i tartanie pod rząd i pozamiatane, później jeszcze ze 4 razy biegałem mimo bólu i dokładnie się załatwiłem. Zapalenie jakiegoś mięsnia ruszającego paluchem, o ile mogłem się zorientować. Bolało przy każdym wybiciu, więc bieganie odpadało, o tyle dobrze, że w sztywnych butach SPD nic nie było czuć :).
ppawel-removed
| 19:34 czwartek, 25 października 2012 | linkuj jak głupia? bo moją ciężko przebić, 3 tygodnie ledwie chodziłem, przez bieganie w za mocno zawiązanych butach.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rlopa