Rozjazd według Goggle Team

Niedziela, 16 września 2012 · dodano: 17.09.2012 | Komentarze 2

Miało być wycieczkowo, pogoda też sprzyjała. Spod źródełka na Malcie ruszyliśmy w pięciu - JPbike, Jacgol, Marc, Maks i ja. Jak tylko Jacgol wyszedł na prowadzenie okazało się że to nie będzie żaden rozjazd, tylko bezlitosne napieranie po lasach, a ja z wywieszonym jęzorem będę wszystkich gonił :). Chłopaki się najwyraźniej za mało męczą na zawodach ;P. Co prawda sam też nie jestem bez winy, bo kilka razy mocniej zaciągnąłem, hehe, ale do Poznania wróciłem na ostatnich nogach. A później z Marcem zakupiliśmy izobroniki & kiełbaski i pojechaliśmy do Drogbasa na regeneracyjne ognicho, gdzie zebrała się większość teamu, w szczycie było 12 osób, w tym od miesięcy nie widziany mlodzik :).
Z powrotem pojechaliśmy w cztery bocialary z Josipem, Jacgolem i Marcem, a tempo było tak mordercze, że spaliłem wszystko co zeżarłem i wypiłem na ognisku i pewnie jeszcze trochę :D. No zajechać mnie chcą na stare lata ;P.
Super dzień :).

Ślad z zasadniczego rozjazdu zrobiony przez Maksa.