Runda Trzcianka-Ujście-Czarnków

Środa, 15 sierpnia 2012 · dodano: 15.08.2012 | Komentarze 3

Taki tam trening. Pierwsze trzydzieści kilometrów pod wiatr, później z bocznym wiatrem, tak że bez szału. Jakoś ciężko mi się dziś kręciło, szczególnie na podjazdach, gdzie bezwstydnie zwalniałem ;). Od jutra zwiększone ładowanie węgli, bo jak tak w Wałczu pojazdę, to będzie wstyd :).
Korba w Radonie strasznie strzela, muszę rozkręcić, bo w ogóle nie da się jechać na stojąco. Jednak burza pod Koszalinem wlazła w rower.

| 18:49 środa, 15 sierpnia 2012 | linkuj Ja przed chwilą sprawdziłem co mi tak strzela i znalazłem piaskownicę na obejmie. Prawdopodobnie dali smar aby nie porysować sztycy. Wszystko wyczyściłem i mam nadzieje że teraz będzie ok. Trochę martwi mnie siodełko co zrobię setkę to z lewej strony mam odparzoną pachwinę tylko z lewej strony !!. Spróbuje obrócić trochę nosek w prawą stronę może pomoże.
| 18:23 środa, 15 sierpnia 2012 | linkuj Maks, tylko spokojnie ;). To nie mtb, hehe. Prawdopodobnie po prostu zabrudzenia dostały się na wielowypust albo oś i dlatego strzela. Jutro rozkręcę i zobaczę.
| 17:53 środa, 15 sierpnia 2012 | linkuj Mariusz miski masz wkręcane ? Zobacz czy korba nie ma luzów w osi jeśli ma to łożyska do wymiany jeśli nie to bardzo dobrym rozwiązaniem oczywiście tymczasowym jest użycie Finish Line czerwonego on mocno penetruje łożyska na jakiś czas idzie je uratować. No chyba, że nic nie pomoże wtedy niestety do wymiany. Sprawdź też pedały (czasem są luzy w pedałach i też strzela). Jak jedziesz na stojaka i strzela to na 99% raczej suport (łożyska).

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ktakj