Poznańskie (hehe) górki

Poniedziałek, 9 lipca 2012 · dodano: 09.07.2012 | Komentarze 4

Przyjemna wieczorna przejażdżka. Momentami nawet dość mocno. Kawałek nadwarciańskim, trochę na Morasku. Idealna pogoda.
Jak zwykle po powrocie z gór, miałem wrażenie, że całość była po płaskim asfalcie ;).
Za dwa tygodnie Sudety MTB Challenge, więc plan na ten czas jest prosty - odpocząć i się nie zajechać. I przy tym wszystkim nie spaść się jak prosiak. Niełatwo będzie, cele treningowe są wymagające, ale może dam radę.

A se zareklamuję ten maraton na moim blogasku. Skoro już uczynili mnie swoją twarzą :P.
Niestety "twarzy" nie będzie na zawodach, Sudety MTB czekają ;)

| 20:37 piątek, 13 lipca 2012 | linkuj biniosuaf --> ty byś się z tej elity na Kaczmarku wypisał i wpisał jak się należy do M2 :). Punkty do generalki drużynowej się teraz liczą :)
biniosuaf | 18:24 czwartek, 12 lipca 2012 | linkuj Tak się zastanawiałem, który to z naszych :)
| 11:17 środa, 11 lipca 2012 | linkuj Długo na to czekałem ;D
| 09:18 środa, 11 lipca 2012 | linkuj No widzisz Kłosiu (37 l.) zaczyna się - sława Cię dogania, teraz już tylko przed Tobą pudelek, Życie na gorąco i Szok!!-Fakt.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ienat