Sprawdzenie górala

Sobota, 16 czerwca 2012 · dodano: 16.06.2012 | Komentarze 3

Spokojny wypad przez Rusałkę i Strzeszynek na Morasko. Spokojny, ale kilka podjazdów pociągnąłem dość mocno. Zjazdy też w miarę możliwości bez hamowania, trzeba się przyzwyczaić po przerwie. Co ta wiara rojąca się na rowerach między Rusałką i Strzeszynkiem wyrabia, to głowa mała :). Nie wiem jak oni są w stanie przeżyć ten chaos na ścieżkach ;).
Chyba jutro pojadę bez camela, dystans na tyle mały, że dam radę na bidonach. Ale to jutro zdecyduję, zależy od temperatury.

| 18:06 sobota, 16 czerwca 2012 | linkuj Maks tak właśnie mam zamiar zrobić :). Niby ma padać w nocy, rano powinno już być sucho. Jadę jednak na RKach, no chyba że rano będzie jeszcze konkretnie lało.
Marcin --> hehe racja. I to nie tylko rowerzyści. Jakieś małżeństwo z dzieckiem zauważyło mnie ze 100m. 50m przejechałem, zanim się dogadali w która stronę ustąpić, ze trzy razy próbowali raz w lewo, raz w prawo, a dziecko stało na środku :).
| 16:35 sobota, 16 czerwca 2012 | linkuj Rusałkę zaliczyłem tylko raz w tym roku i muszę przyznać, że w porównaniu z tym najbardziej kręty singiel to pestka - no bo drzewa przynajmniej stoją i się nie ruszają ;D
| 15:59 sobota, 16 czerwca 2012 | linkuj Weź camela na miejscu zdecydujesz ;)
Nie wiem czy nie będzie padać.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa dzaja