Wycieczkowo

Niedziela, 27 maja 2012 · dodano: 27.05.2012 | Komentarze 2

Po Czarnkowie czułem się mocno niewyżyty ;), więc dziś trochę większy dystans, ale wycieczkowym tempem, bo jednak nogi były trochę ciężkie. Nawet z camelem jechałem, bo nie wiedziałem, jak dziś ze sklepami będzie. Nie było podstaw do obaw, na wsiach życie handlowe kwitło ;).
Trasa Morasko-Biedrusko-Skoki-Kiszkowo-Pobiedziska-Kostrzyn-Poznan. Idealne warunki do jazdy, ale dobrze że wiatr był słaby, bo większość trasy było pod.
Między Skokami a Kiszkowem i między Pobiedziskami i Kostrzynem kilka porządnych hopek.

Taką Wielkpolskę lubię, słabo zabudowana, pola, lasy, stawy. Chyba nie widać ptaków, ale była ich tam masa i wrzask unosił się pod niebo :). Na północ od Kiszkowa.

sq3mko
| 22:46 wtorek, 29 maja 2012 | linkuj Tssaaa wycieczkowe tempo i średnia powyżej 30km/h :) to lubię :)
| 19:48 niedziela, 27 maja 2012 | linkuj He, to uczucie niewyżycia to chyba powszechne jest.
Ładne wycieczkowe tempo. Ja miałem nieco mniejsze i nie uważam go za wycieczkowe... no ale ja jechałem góralem.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cnymo