• Kalorie 1927kcal

Kaczmarek Electric Sulechów

Niedziela, 20 maja 2012 · dodano: 21.05.2012 | Komentarze 3

W życiu chyba nie byłem tak zmęczony jak po tegorocznym Wałbrzychu. Poprzedniego dnia myślałem, że dziś w ogóle nie wystartuję, po dotarciu do Sulechowa ledwo zdążyłem się umyć i mechanicznie przemielić jakieś jedzenie - i już spałem :).
Ale na drugi dzień było w miarę ok, więc w Wałbrzychu coś musiało nie zagrać, bo pojechałem na tyle słabo, że nie zamęczyłem się na śmierć.
Rano z Marcem zrobiliśmy małe opalanko przy zmianie opon i na start. Coś na tym Kaczmarku nie mają opracowanego wpuszczania do sektorów, zamiast postawić od razu kogoś z listą na wejściu to coś kombinują, znów skończyło się na tym, że do drugiego sektora wchodziło się bez sprawdzania, zabrakło czasu.
Po starcie okazało się że noga podaje. Ciekawe jak długo pomyślałem, ale postanowiłem cisnąć ile się da. Już na dojazdówce sporo zyskałem, wyprzedziłem Jacgola i ciągle wyprzedzając pojechałem dalej. Nogi czułem tylko na krótkich podjazdach, jazda na twardo na płaskim była w miarę dobra. Były trzy rundy po ok 16km i dojazdówka. Na pierwszej wiadomo, ciągłe wyprzedzanie na ile się da, na drugiej doszedłem z 5 megowców i ogon mini, a na trzeciej zdublowałem jeszcze 2-3 megowców. Trasa hmm, po Wałbrzychu miałem wrażenie że jest płaska jak stół i równa jak asfalt ;), no ale były dwie interwałowe serie na początku i końcu, jedna dość płaska, a druga ostrzejsza, z fajnym singielkiem trawersującym zbocze i bogato okraszonym wykrzyknikami ;) i nawet jednym podejściem. Oddzielone to było szybką sekcją szutrów z paroma sztywnymi podjazdami. Podobno nazbierało się w okolicach 900m przewyższenia. Dobrze mi się jechało, co runda żel, dwa bidony mocnego carbo i plecak wody wystarczyły żeby dojechać do końca. Nawet tętno miałem prawie takie jakbym poprzedniego dnia nie mordował się 6.5h na trasie.
Dojechałem na 39 miejscu open, 9 miejsce M3. 2:19:44, strata do pierwszego w klasyfikacji 18:04. Całkiem ok, myślałem że będzie gorzej.
Słabe jedzenie tym razem było, no i brak piwa :/.
Teamowe wyniki zaskakujące - Marc prawie dogonił Jacgola, a Maks przyjechał sporo przed faworyzowanym w tej rundzie Zbyszkiem :).