Dzień drugi - Rychlebskie Ścieżki

Środa, 2 maja 2012 · dodano: 07.05.2012 | Komentarze 0

W drugim dniu powtórzyliśmy wycieczkę na Rychlebskie Stezky. Maks, Zbyszek, JP, Drogbas, Marc i ja pojechaliśmy asfaltem do Cernej Vody, zaliczając po drodze postój żeby przeczekać burzę, a Josip dojechał autem. Pogoda straszyła, nad górami wisiały granatowe chmury, ale ostatecznie nie spadła już ani kropla, więc dało się pojeździć. Przejeździłem jednak znacznie więcej niż w zeszłym roku, choć nadal szału nie było ;). Co najlepsze, poza górnym najtrudniejszym odcinkiem po wielkich skałach całe ścieżki były przearanżowane i rozpoznawałem tylko krótkie fragmenty z zeszłego roku. Świetnie że cały czas tam się coś robi, było bardzo dużo zupełnie nowych odcinków.
Po zjechaniu do wioski zrobiliśmy dłuższy postój na czeskie piwko i na dokładkę przejechaliśmy jeszcze łatwy odcinek, też fajny, ale tego dnia bardziej mi się podobały trudniejsze odcinki na Sokolim Wierchu. W czasie drogi powrotnej pustymi czeskimi asfalcikami o świetnej nawierzchni było wesoło :).