Bosak

Piątek, 27 kwietnia 2012 · dodano: 27.04.2012 | Komentarze 5

Co by tu nieobciążającego wymyślić na piątek... bieg na boso powinien być ok ;).
Już około ósmej rano 20 stopni w słońcu, kompletnie nie jestem przyzwyczajony do takich temperatur. Już po 2-3km ściągnąłem koszulkę i biegłem na bosaka w samych spodenkach...dobrze że te lasy są dość odludne ;). Ale zajebiście było na słoneczku, idealna temperatura. Stopy niesamowicie przyjemnie odczuwają kontrasty w podłożu, między na przykład wilgotnym chłodnym mchem w lesie, a rozgrzanym słońcem piaskiem na porębie. Lubię to :).
A na końcu dorobiłem się odcisku, hehe. Co za paradoks. Jakiś kamyk albo patyk przykleił mi się do podeszwy koło palców i po kilkuset metrach było pozamiatane :). Na szczęście nic wielkiego.
No i przyjemny poranek, człowiek się nie zmęczy póki nie potrafi biec szybko boso, trochę się opali i ma humor na resztę dnia ;).

| 20:06 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj Rodman --> to była spokojna godzinka rege ;). Trzeba eksperymentować, bez eksperymentów nie ma postępu.
Rodman | 09:44 niedziela, 29 kwietnia 2012 | linkuj w kontekście wyniku maratonu moim zdaniem bez sensu jest biegać przed wyścigiem, lepiej zrobić spokojną godzinkę rege" z 1-dnym sprintem niż "bosaka", ale to tylko moja opinia ...
KeenJow
| 21:16 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Las iglasty może trochę pokłóć stópki ;) Podziwiam ;)
Dobrze, że spodenki zostawiłeś .... ;)
| 20:03 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Specjalnie wyjeżdżam w głuszę :D. Niedawno nad Rusałką widziałem kolesia biegającego boso i mimo że sam tak robię, to nie mogłem się powstrzymać od gapienia. Jednak niesamowicie to wygląda, tak... pozakulturowo :).
Dozo&pozdro! ;)
| 19:45 piątek, 27 kwietnia 2012 | linkuj Masz rację, dobrze, że za dużo ludzi tam się nie kręci. Właśnie sobie wyobraziłem kolesia biegającego po lesie w samych spodenkach i na bosaka:) Do zobaczenia jutro!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa naspo