Zenkowanie

Poniedziałek, 27 lutego 2012 · dodano: 27.02.2012 | Komentarze 4

Wieczorna przebieżka w celu wypróbowania własnoręcznie wykonanych zenków.
Kiedyś mnie zaciekawił ten wątek na forum bieganie.pl, ostatnio w Decathlonie zakupiłem surowiec, czyli parę butów Kalenji Ekiden 50 za 59 zł ;) i przerobiłem na but minimalistyczny w myśl wskazówek z linka. Tuning polegał głównie na oberżnięciu połowy podeszwy i wyjęciu usztywnienia zapiętka, moje zenki nie są tak pieczołowicie wyszlifowane jak te z forum, ale też ładne ;). Tak stuningowane buty ważą poniżej 250g para. Całkiem nieźle się sprawdziły, podeszwa cienka i giętka, nie czuć butów na nodze. Półtora kilometra rozgrzewkowo, Garmin dziś wyjątkowo długo łapał fixa, póżniej 5km po 4:45 i 6km wolniej po 5:17, ale z szybkimi stumetrowymi przebieżkami. Przyjemna pogoda dziś była, ale nie miałem na czym jeździć, XtC u dochtorów na operacji zmiany sterów, a zimówka zdycha, mimo wyczyszczenia napędu na błysk na wczorajszej jeździe ;D.

| 18:42 czwartek, 1 marca 2012 | linkuj Z tą wagą to trochę zawyżyłem jak się okazuje, nie mam dokładnej wagi w domu, ale ważą po tuningu odczuwalnie mniej (wyraźnie wyczuwa się w ręku, więc sporo mniej) niż NB Minimusy, które według producenta ważą 200g para. Strzelam że może być nawet około 130-150g para, ta czarna guma na podeszwie to najcięższa część buta, sama pianka nie waży prawie nic. Zdjęcie wrzucę, jak znajdę aparat bo mi się zapodział ;).
kkkrajek18-remov
| 18:20 czwartek, 1 marca 2012 | linkuj a mógłbyś dać foto jak wygląda Twoja podeszwa ? :)
Tak ogólnie to jak za tę cenę te Kalenji są w miare lekkie ;) Moje w rozmiarze 44 256g ;)
| 15:03 wtorek, 28 lutego 2012 | linkuj Tuningowane mogą stawać w szranki z najlepszymi startówkami, lekkie, dynamiczne, szybkie! :)
Tylko nadają się wyłącznie na suche warunki, slickowa podeszwa podobno jeździ nawet na mokrym asfalcie, a na błocie w ogóle nie ma przyczepności ;).
kkkrajek18-remov
| 14:09 wtorek, 28 lutego 2012 | linkuj Ooo ! To takie buty właśnie mam ;) tyle, że bez tuningu ;D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nages