• Temperatura -10.0°C

Arktyka wita

Sobota, 4 lutego 2012 · dodano: 04.02.2012 | Komentarze 5

Dawno nie jeżdziłem w takiej temperaturze, ubieranie się przypominało zakładanie skafandra do wyjścia w przestrzeń kosmiczną ;).
Ale najważniejsze że było ciepło. Rękawice ponownie mnie zadziwiły, ręce mi się nie pociły jak przy -5, ale też i nie zmarzły. Wielokrotna multiplikacja warstw odzieży też się sprawdziła. Tylko duże palce u nóg lekko skostniały pod koniec, nawet z ochraniaczami na butach.
Warunki surowe, więc teren lekki. Okolice Rusałki i Strzeszynka, sucho jak pieprz i świetna przyczepność, z wyjątkiem kałuż. Po jeziorach spacerują poznaniacy ;).
Nawet dwóch rowerzystów spotkałem, to dobrze że nie tylko ja jestem taki głupi ;D.

cyclooxy
| 18:20 niedziela, 5 lutego 2012 | linkuj Właśnie czytałem na ten temat trochę i to normalne, że w trakcie wysokich mrozów trenuję się gorzej.
| 14:10 niedziela, 5 lutego 2012 | linkuj Tej, no właśnie, miałem to samo wrażenie, jakby powietrze zgęstniało i stawiało wiekszy opór :).
cyclooxy
| 13:28 niedziela, 5 lutego 2012 | linkuj w tych temperaturach coś ciężko w terenie jest się rozpędzić.... i utrzymać wyższą prędkość
| 19:00 sobota, 4 lutego 2012 | linkuj Teraz tylko elita jeździ ;).
Ale nie jest tak źle, dziś przed wyjściem myślałem że będzie zimniej.
Jarekdrogbas
| 16:59 sobota, 4 lutego 2012 | linkuj eee tam nie jestes sam na rowerowych scieżkach rusałki i strzeszynka.Dzisiaj ja spotkałem aż jednego rowerzystę.Zimno ale pompowac formę trzeba;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bilip