• Sprzęt Tacx Satori

Wytrzymałość

Czwartek, 19 stycznia 2012 · dodano: 19.01.2012 | Komentarze 4

Dość późno wieczorem, więc krótko. Arkona jest piękna, w weekend wywalam wszystkie mp3 z playera i wrzucam takie folkowate kawałki, Żywiołak, Arkona, itp itd. Nóżka sama przy nich mi lata ;).
Za dużo się dziś nażarłem i pociłem się jak rzadko. Z tą paszą bogatą w skrobię, co to powoduje zwiększoną produkcję potu to rzeczywiście prawda ;).

Kategoria Chomik

| 12:34 sobota, 21 stycznia 2012 | linkuj No nie całkiem. Trenażeruję w pokoju z wyłączonym ogrzewaniem i otwartym oknem, jest tam pewnie w okolicach 10 stopni. Zaczynam się pocić najczęściej w okolicach 135bpm, a tego dnia byłem dosłownie zlany potem. Tak się nie pociłem nawet na tempówce 151-158 bpm.
| 17:22 piątek, 20 stycznia 2012 | linkuj Mariusz generalnie obojętnie co zjesz to na trenażerze będziesz spocony ;) Po prostu dałeś mocniej w palnik ;)
| 21:37 czwartek, 19 stycznia 2012 | linkuj Dzięki, obsłucham jak już będę miał komputer z jakimś dźwiękiem ;).
Taka muzyka zawsze najlepiej wypada na żywo, nie przypadkiem wyewoluowała w naturalnych warunkach :).
tatanka | 21:21 czwartek, 19 stycznia 2012 | linkuj może dorzucić jeszcze zespół Karol i Szut;) (Король и Шут)
Niedawno byłam na koncercie Żywiołaka - fajny...

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ietyl