• Sprzęt Tacx Satori

Tempówka

Czwartek, 12 stycznia 2012 · dodano: 12.01.2012 | Komentarze 0

Czego to ja dziś nie robiłem, żeby nie ćwiczyć. Jak rzadko, najpierw odwaliłem całą robotę, pooglądałem tv, posłuchałem radia, wyskoczyłem na miasto, nawet się zdrzemnąłem godzinkę, bo mnie zmuliło od tego wczesnego wstawania :).
Ale w końcu bezlitosny zegar pokazał 19, i trzeba się było zabrać za kręcenie, bo trening się sam nie zrobi, a zaległości godzinowe rosną. Trening miał być długi, dlatego tak ciężko było mi się zabrać, nie cierpię trenażera.
Godzina wytrzymałościówki w drugim zakresie, 40 minut tempówki w trzecim, i 20 minut schłodzenia w dolnym drugim. W tych ostatnich 20 minutach już nogi same kręciły :). Na tempówkę wrzuciłem Exploited i poszło w miarę łatwo, nawet przedłużyłem o 10 minut, bo miało być pół godziny. Zaopatrzenie - dwa bidony z wodą i Kubuś 0.7l. To cholerstwo jest jak żel, trzeba zapijać wodą, bo suszy po wypiciu, ale kopa daje. Ale nie wiem jak to można uważać za zdrowe, w końcu to w smaku sam cukier. W każdym razie chyba dzięki Kubusiowi przetrwałem tempówkę w miarę lekko. Będę się zaopatrywał na cięższe trenażery :).
Udany trening, mocny. W butach chlupało, a skarpety można było wyżąć :).