SŁońce grzeje jak w marcu :)

Środa, 30 listopada 2011 · dodano: 30.11.2011 | Komentarze 0

Ale dziś piękna pogoda, kilka dni wiatru w końcu przepędziło zalegające od tygodni mgły i ostrość obrazu aż raziła oczy :).
Z trudem się wyrobiłem żeby wyskoczyć przed 14, ale się udało, zrobiłem z dziką przyjemnością rundkę do Wielenia i z powrotem. Do Wielenia pod wiatr, dość wolno bo pilnowałem tętna żeby mi nie wyskakiwało z drugiego zakresu, co się zdarzało, bo po przejeździe przez Czarnków za ciężarówką puls od razu był na obrotach. Z powrotem z kolei wrzucałem coraz cięższe przełożenia, żeby z wiatrem w plecy trzymać się choć dołu zakresu ;).
W Zofiowie mały postój, żeby przepuścić stado krów wracających z pastwiska :). W Poznaniu już nie ma takich atrakcji ;).
Z powrotem jeszcze sprawdziłem podjazd Siedmiogórą - już jest nowy asfalcik :D. Ciekawe kiedy w Poznaniu będą tak kłaść jezdnię w 3 tygodnie :D.
Udany trening.
Jeszcze 3 tygodnie i dzień zacznie się wydłużać!
W tej chwili wpasowanie się z treningiem w środku dnia już sprawia duży problem, rozważam przejście na poranny trening, ale wtedy jest zimno i ślisko :/. I bądź tu mądry.