Kto rano wstaje ten marznie ;)

Piątek, 11 listopada 2011 · dodano: 11.11.2011 | Komentarze 6

Do Wronek przez Ciszkowo, trasa miała tą zaletę że była głównie w lesie, więc nie wiało aż tak bardzo. Super pogoda, słońce świeciło, tyle że nie grzało, do tego zero mgieł. W Kruczu minąłem spory peleton rowerzystów - jakiś rajd, później przed Wronkami nawet kolarza na szosówce. Niebywałe ;).
Z powrotem przy upierdliwie boczno czołowym wietrze, zmagałem się z nim heroicznie, bo 300m przede mną był traktor, ale mimo parokilometrowej pogoni nie dogoniłem.
W Lubaszu już miałem dosyć, odbiłem na Goraj, zjeżdżając asfaltem do Pianówki dopiero poczułem co to chłód, w zadrzewionym wąwozie mróz trzymał jeszcze z nocy, przy 50km/h przewiewało już gamex ;).
Mijając to miejsce:

Zauważyłem podjeżdżających widocznymi ścieżkami crossowców. Tak, k... oni to podjeżdżali! :)
Na początku myślałem że mi się wydawało, ale za chwilę podjechał drugi. Masakra, nie uwierzyłbym jakbym nie widział, tam się nawet nie da podprowadzić roweru :).
Ostatnie pięć kilometrów pod silny wiatr prosto w ryj.
Dość ciężko mi się dziś jechało, nie cierpię bocznego wiatru, od Wronek do Lubasza jest masa 1-3m łagodnych podjazdów, przy tym wietrze mocno mi dawały w kość.

| 09:00 sobota, 12 listopada 2011 | linkuj http://www.xc-mtb.info/art236.html
| 22:40 piątek, 11 listopada 2011 | linkuj O świetna wiadomość, jest jakaś alternatywa dla cyklu Gogola :). I trasy o wiele ciekawsze, Chodzież jeśli wezmą trasę z Langa będzie fantastyczna, Czarnków wiadomo, choć tych górek tak naprawdę nie ma bardzo dużo, Hermanów też super.
| 21:43 piątek, 11 listopada 2011 | linkuj Redaktor Kurek napisał ciekawą relacyjkę - będzie maraton w ... Czarnkowie :)
Zatem ... wszyscy DO TRENINGÓW !
PIO_TREK z GPBT | 19:31 piątek, 11 listopada 2011 | linkuj Szwajcaria Czarkowska! Nic dodać, nic ująć! Po prostu pięknie :) Niezły wypad.
k4r3l
| 18:04 piątek, 11 listopada 2011 | linkuj nie ma reguły - jak wyjedziesz za późno też ci się oberwie od zimna :)
| 16:30 piątek, 11 listopada 2011 | linkuj Kultowe dla nas to miejsce, właśnie otworzyłem bronka :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ytuma