Znów deszcz

Środa, 10 sierpnia 2011 · dodano: 10.08.2011 | Komentarze 3

Znów deszcz, i znów krótka gwałtowna ulewa 30km od Czarnkowa, tyle że tym razem we Wronkach. Skutkiem tego powrót po mokrej szosie, znowu kompletnie przemoczone buty, i znowu 5 km przed Czarnkowem szosa całkiem sucha. Jakiś pieprzony dzień świstaka.
Mam dość takiego lata, w lipcu i sierpniu razem było chyba mniej ciepłych dni niż w maju. Zmarzłem dziś jak w marcu, jazda przy wietrze i 16 stopniach w mokrych ciuchach to nie jest moje ulubione zajęcie.
Co do treningu, to do Wronek bardzo siłowo, niska kadencja i przełożenie 50x14 pod wiatr :). Z powrotem wkurzyłem się i jechałem na pulsie 120-130, więc lajtowo.
A komarów w lesie tyle, że odlanie się na poboczu to jakaś ekwilibrystyka, bo trzeba robić swoje i jeszcze opędzać się jak wariat od tych choler ;).

cyclooxy
| 19:05 czwartek, 11 sierpnia 2011 | linkuj Idzie dostać #%#$^#% !!!! w lipcu i sierpniu wymieniałem już kilka razy pancerze po tych ulewach, w tym raz dzień po dniu.
| 20:17 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj Najbardziej mnie wkurza, że deszcz trwa 10 minut, a potem jedzie się po mokrej szosie jeszcze godzinę. Dwa dni temu skręciłem porządnie i przesmarowałem rower, a wiesz ile mnie to kosztuje ;). A jutro albo pojutrze znów będę musiał robić to samo. Nie mam doby z gumy ;).
| 18:57 środa, 10 sierpnia 2011 | linkuj Widzę, że też nie podoba ci się nasza piękna polska jesień :D

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa gowdu