Droga przez mękę

Czwartek, 21 kwietnia 2011 · dodano: 22.04.2011 | Komentarze 3

Z pracy do domu ;).
Po robocie przejechałem się do Poznania. W końcu sieknął mnie kryzys po bardzo intensywnych poprzednich dwóch tygodniach - zero siły, napierdzielały mnie kolana (zwykle po skokach P1 tak miałem przez dzień, przypuszczalnie przeciążane przyczepy mięśni i brak rozciągania) i w ogóle brak motywacji do jazdy. Tętno znów w zaniku. Szczerze powiem że ledwo do tego Poznania dojechałem, tak źle mi się nie kreciło jeszcze w tym roku. Trzeba będzie chyba ograniczyć maksymalnie te sprinty i zamiast tego skupić się na wytrzymałości siłowej.
Piątek ordynuję cały wolny :).

E1, KOW 4, obciążenie 608.

| 19:46 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj faloxx --> ech, no właśnie, te góry... :-) Już się nie mogę doczekać.
Rodman --> no właśnie się zastanowiłem, bo te sprinty P1 to tak wziąłem z Friela bezkrytycznie, a to się już niewiele przyda :). Chyba że jeszcze w dwóch maratonach szosowych w maju jeszcze posprintuję, ale przy dystansach pow 200km raczej nie ma się co spodziewać błyskawicznych akcji :D.
Rodman | 19:40 sobota, 23 kwietnia 2011 | linkuj ej a po co Ci te sprinty :-) zamierzasz jeszcze finiszować u Golonki "z grupy" ? hehe, ..
no jasne, że WS jest najważniejsza zaraz po bazie, którą masz raczej rozbudowaną, przyda się wszędzie, nawet na finisz w stylu Cancelary ;-)
faloxx
| 19:52 piątek, 22 kwietnia 2011 | linkuj hehe u mnie dziś podobnie, chociaż w mniejszym stopniu. Od ostatniej soboty byłem na rowerze prawie codziennie i czuję zmęczenie. Dziś brakło mi siły, ale przy spokojnej jeździe miałem nie lada przyjemność, szczególnie że jeździłem po górach :-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa astol