Wieczorne cioranie po górkach

Poniedziałek, 11 kwietnia 2011 · dodano: 11.04.2011 | Komentarze 0

Po maratonie nawet nie wyciągałem bika z auta, pojechał ze mną do Czarnkowa. Było tak ciepło, że nie oparłem się chęci wyskoczenia w teren, sprawdzenia nogi i sprzętu. Rower nawet nie potrzebował smarowania, jakby nie lubić płaskich maratonów, jednego im nie można odmówić - nie niszczą sprzętu :).
Od razu spod domu w teren, po kilku kilometrach już byłem pod Gorajem. Trochę pokluczyłem nowymi ścieżkami, wytyczyłem sobie pieciokilometrową pętlę treningową z kilkoma solidnymi podjazdami i w ogóle pojeździłem "for fun" :)
Mięśnie o dziwo już w porządku, zaraz po maratonie myślałem że dziś już nie wstanę ;D. Tętno oczywiście zaniżone, ale niezbyt, na podjazdach z reguły powyżej 160, choć względem samopoczucia to już był beztlen. Już po krótkim czasie zmieniłem zdanie co do rozjazdu i postanowiłem zrobić trening siłowo-techniczny.
Nieoczekiwanie wyszedł solidny trening ze sporym przewyższeniem, zresztą widać po średniej. I dobrze, będzie więcej odpoczynku bezpośrednio przed Dolskiem.

Skończyłem, gdy zaczęło się ściemniać i coraz częściej dziki zaczynały pokazywać się w pobliżu drogi :).

E2/F2, KOW 5, obciążenie 650.