• Sprzęt Tacx Satori

Wypoczynkowo

Poniedziałek, 31 stycznia 2011 · dodano: 31.01.2011 | Komentarze 0

E1, przyjemne leniwe pedalenie przy muzyczce.
KOW 2, obciazenie 120.

Makabryczne trzeszczenie z korby po jazdach sprzed dwoch tygodni zmusilo mnie w koncu do rozebrania supportu. Jak zwykle sie okazalo ze nie swieci garnki lepia i trudno o wiekszy banal :). Przeczyszczone, nasmarowane i hula. Na fali zapalu mechanicznego podnioslem 0.5 cm siodelko i opuscilem kierownice o dwie duze podkladki, 2-3 cm. Przy okazji okazalo sie ze w rurze sterowej nie mam klasycznej gwiazdki, tylko jakies ustrojstwo wkladane na wylot rury i rozpierane sruba. Koszmar senny dla maniakow wagi :D. No ale przynajmniej wielokrotnego uzytku, i przy okazji jak sie za duzo utnie, to mozna tym przedluzyc rure o 2-3mm ;).
W kazdym razie dzis na treningu dupa byla wyzej, a glowa nizej. Glowny efekt byl taki ze kapalo mi dzis wiecej z czola :)). Ale bylo wygodnie, trzeba bedzie jeszcze przetestowac na szosie, zobaczymy czy predkosci przelotowe wzrosna.