Przebiezka

Niedziela, 23 stycznia 2011 · dodano: 23.01.2011 | Komentarze 2

Jeszcze tylko nieco ponad godzina do wyrobienia tygodniowej normy, postanowilem pobiegac, bo od poczatku stycznia praktycznie nie bylo okazji i troche mi sie cknilo :). Poczatek ostro - od razu ponizej 5 min/km, potem jak mi sie wydawalo nieco wolniej, ale na znanych odcinkach dalej okazywalo sie ze biegne caly czas podobnym tempem.
Troche nieswojo czulem sie na nogach, pewnie efekt dlugiej przerwy. Na Cytadeli bez sniegu bardzo ciemno - niby logiczne, ale troche mnie to zaskoczylo :). W tym sezonie chyba nie mialem okazji biegac gdy nie bylo sniegu. No i ciezko bylo wejsc w rytm, dopiero po jakichs 30-40 minutach oddech mi sie zsynchronizowal z krokami. Mila odmiana od roweru, choc lekko nie bylo.

KOW 5, obciazenie 370.

| 23:48 niedziela, 23 stycznia 2011 | linkuj Moze byc :). Chociaz nie mam zamiaru jezdzic tylko dla przebiegu, jak nie bedzie pogody to nie bedzie kilometrow, proste. No ale tysiaczek w styczniu - milo by bylo ;).
| 22:02 niedziela, 23 stycznia 2011 | linkuj Nie wierzę będzie 1000 w styczniu :DD

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa kjakw