Szosss...

Niedziela, 12 grudnia 2010 · dodano: 12.12.2010 | Komentarze 5

Dzis mialem biegac, ale rano zauwazylem obiecujaco czarna, choc mocno mokra szose...
Stwierdzilem ze bedzie dobry dzien na wyprobowanie nowych butow. Kolo 16 wyszykowalem zimowke, opony zostawilem slicki, pewne problemy byly z zamontowaniem pulsaka, nie chcial sie zmiescic obok lampki, koniec koncow wyladowal na nadgarstku. Przez to nie moglem dobrze kontrolowac tetna. Super sie jezdzilo, juz nie pamietam kiedy jezdzilem po podlozu bez sniegu czy lodu :D. Dzis noga bardzo dobrze podawala, jechalo sie lekko i niezla kadencja przychodzila bez wysilku. Po godzinie minal czas E2, wylaczylem pulsaka i jeszcze kilka km przejechalem bez napinki po miescie. W koncu nie wiadomo czy w tym roku jeszcze na rowerze pojezdze.
Buty super, w tych warunkach na zalanej woda jezdni kazde by przemokly, a tu stopa sucha jak pieprz i nie zmarznieta mimo pojedynczych letnich skarpetek. Mysle ze sie polubimy :).

KOW 3, obciazenie 258.

| 20:47 poniedziałek, 13 grudnia 2010 | linkuj DMK --> fakt, czytalem kiedys ten wpis, za to cie naprawde podziwiam, pamietam jakie mrozy wtedy byly :). Szczerze mowiac, az do tej pamietnej Nocnej Masakry myslalem ze nie da sie przezyc calej nocy na rowerze przy -15 stopniach :D.
faloxx --> jezdzilem przy takich temperaturach, ale u mnie juz ciezko to bylo nazwac treningiem. Pamietam ze glownym problemem byla para z ust zamarzajaca na kominiarce, okularach i sopelki na rzesach :D.
faloxx
| 13:32 poniedziałek, 13 grudnia 2010 | linkuj Mój rekord to trenowanie przy -20, zarówno na szosie, jak i w lesie
| 22:38 niedziela, 12 grudnia 2010 | linkuj No wlasnie te same. Jezdziles przy wiekszych mrozach, np -10?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa owacy