• Sprzęt Tacx Satori

E1, trenazeiro

Piątek, 10 grudnia 2010 · dodano: 10.12.2010 | Komentarze 4

Spokojnie i przyjemnie. To byl genialny pomysl z tym mp3, nie wiem jak moglem bez tego trenowac w zeszlym roku :). To jest jedyny czas, gdy moge posluchac sobie w spokoju ulubionej muzyki i nikt mi nie zawraca dupy :>. Kadencja przy mierzeniu 128 rpm, coraz szybciej krece ;).
Jutro 3h E2, ciekawe jak to zniose.

KOW 2, obciazenie 124

| 23:09 piątek, 10 grudnia 2010 | linkuj No zdarzaly mi sie juz ze dwie godziny nasiadowy, zobaczymy jak bedzie z trzema... najwyzej godzine dobiegam wieczorem ;). Ale odkad slucham muzyki jezdzi sie o wiele lepiej, wiec jestem dobrej mysli.
Jesli chodzi o kadencje to nie byla jakos super katujaca. Normalnie po szosie jezdze w okolicach 90-110 rpm, wiec nie bylo duzej roznicy, tym bardziej ze obciazenie bylo zadne, bo to w sumie aktywna regeneracja. Zgoda faloxx ze kazdy ma swoja specyficzna kadencje, ale dzialania zmierzajace do zwiekszenia sa chwalebne i mile bogu, a na dodatek poprawiaja ekonomicznosc ;).
faloxx
| 22:50 piątek, 10 grudnia 2010 | linkuj ps - co do kadencji, to ja bym na siłę jej nie zwiększał. Wbrew pozorom każdy ma swój optymalny zakres obrotów i zwiększanie na siłę kadencji to bezsens. Swego czasu wszyscy się rajcowali kadencją Armstronga i stawiali to za wzór, ale on po prostu ma taki organizm. Nie dla każdego bardzo wysoka kadencja
| 22:48 piątek, 10 grudnia 2010 | linkuj wow, znam mocarzy co siedzieli i po 4. Ale ja osobiscie nigdy nie wysiedzialem wiecej niz 90 minut. Dla mnie więcej to już sado/maso
| 19:03 piątek, 10 grudnia 2010 | linkuj Coś czuje że 3h będzie hardo usiedzieć :)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nimio