• Sprzęt Tacx Satori

Trenazerowe E1

Środa, 8 grudnia 2010 · dodano: 08.12.2010 | Komentarze 7

Najmniejsze obciazenie, duza kadencja, koncentrowalem sie raczej na plynnosci obrotu. Raz na "Moskau" Rammsteinu nie wytrzymalem i wkrecilem sie na jakies giga tetno i kadencje ;). Dwa liczenia kadencji - wynik ten sam 121 rpm.

Deserek. Zwracam uwage na typowa dla Bike Maratonu duza liczbe gleb bez zadnego powodu ;).
KOW 2, obciazenie 120.

| 20:17 czwartek, 9 grudnia 2010 | linkuj Mala, nie mala, ale byla ;>.
faloxx
| 08:27 czwartek, 9 grudnia 2010 | linkuj A zresztą jak jeździliśmy w tym roku to wcale nie odstawałeś bardzo na podjazdach, różnica była bardzo mała
| 08:26 czwartek, 9 grudnia 2010 | linkuj kłosiu --> jeśli będę cokolwiek trenować, to łatwo ci się nie dam na podjazdach :-)
| 22:10 środa, 8 grudnia 2010 | linkuj Ale w tej 40 sekundzie koleś urwał :D
| 21:44 środa, 8 grudnia 2010 | linkuj DMK --> no moze, w sumie takich wywrotek jest masa, jak zaobserwowalem z dwoch wyscigow w jakich uczestniczylem :). Ale lubie wyscigi Grabka, przynajmniej tam mam okazje sie poczuc jak techniczny pro ;>.
faloxx --> cos trzeba robic, pewnie bez jakiegos treningu, celu w postaci wynikow na maratonach zanudzilbym sie na smierc ksiegujac faktury po sklepach. Nie wspominajac juz o hodowli brzuszka :). Mam nadzieje ze jak sie spotkamy w przyszlym roku, przynajmniej na podjazdach bede mial przewage, bo na zjazdy w ogole nie licze :).
faloxx
| 21:30 środa, 8 grudnia 2010 | linkuj Dawno nie zaglądałem na twojego bloga, ale widzę, że sporo się tu dzieje. Non stop trenujesz, nieźle :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acaja