• Temperatura -1.0°C

Las zima

Wtorek, 7 grudnia 2010 · dodano: 07.12.2010 | Komentarze 3

Bieg w drugim zakresie. Wyskoczylem przed 14, minimalny mrozik, twardo ubite drogi w lesie, trzymalem bardzo dobre tempo i zadnego problemu nie sprawialo mi utrzymanie tetna miedzy 150 a 160. Do tego las oswietlony plaskimi czerwonymi promieniami slonca, pachnacy mrozem, lekko skrzypiacy pod butami snieg i fajnie sprezynujace podloze - bajka.
Bardziej przyjemna wycieczka biegowa niz trening. W tym sezonie jeszcze mi sie tak dobrze nie bieglo.
KOW 4, obciazenie 384.

Na deser: Zimowy trening techniki

| 19:02 wtorek, 7 grudnia 2010 | linkuj Niekoniecznie bieżni. Rowerka także ostatnio sprawdzałem ustawiłem sobie stałe obciążenie i kręciłem tętno było niskie coś koło 70% dolny tlen ale praktycznie wahało się w zakresie +/-3% przy stałej kadencji około 90-95%. Oczywiście jak wchodzę z większym obciążeniem i z tą samą kadencją to tętno rośnie liniowo. Zauważyłem też dlaczego na eSpinnerze nie jestem wstanie uzyskać wysokiego tętna. Górna część ciała nie pracuje tak jak na rowerze gdzie ważna jest koncentracja i uwaga włączanie dodatkowych zmysłów niesamowicie podnoszą tętno pracują dodatkowe mięśnie.
| 18:45 wtorek, 7 grudnia 2010 | linkuj Maks --> pierwsze slysze, ale po googlowaniu widze ze problem dotyczy raczej biezni, bo tam masz stale tempo. Ja biegne na tetno, pewnie jak mi tetno wzrosnie to odruchowo zwalniam, a jak spadnie to przyspieszam, nie ma to dla mnie znaczenia, byle tetno sie trzymalo w zakresie. Na mechanicznej biezni watpie zebym mogl biec z ta intensywnoscia, a przynajmniej nie tyle czasu. Ale na dworze... sama przyjemnosc :).
Ale takie tetno to juz bieg z szybkim tempem, miejsce gdzie zwykle mialem czas 0:45 teraz minalem w czasie 0:38 :D. W tym roku biega mi sie niezle, mniejsza waga i dobre buty do biegania robia swoje.
| 17:24 wtorek, 7 grudnia 2010 | linkuj Naprawdę niezłe tętno masz podczas biegu och jak ja bym chciał mieć takie tętno (80%-90%) przez 2h jazdy a najlepiej przez 3 przy tych samym obciążeniu ;)

Ciekawą rzecz zauważyłem jeśli chodzi o tętno. Jest taki moment gdzie tętno jest stabilne przy tych samych warunkach obciążenia nie rośnie, możesz przez 1h jechać/biec z tym samym tętnem. Wystarczy jednak że obciążenie się trochę zwiększy tętno idzie liniowo w górę mimo że warunki obciążenia nadal będą stałe. Gdzieś wyczytałem że to jest dryf tętna.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa rzete