Zielonka w sloncu i przy ksiezycu

Sobota, 23 października 2010 · dodano: 23.10.2010 | Komentarze 6

Zmienilem opony na set jesienno zimowy - Karma 2.0 x2, w zanadrzu mam jeszcze starego NN'a 2.1 na przod jakby warunki byly trudniejsze. Po calym sezonie jezdzenia na gumach 2.2 smieszne wrazenie - jakbym na szosowce jechal, takie cieniutkie laczki ;). Zreszta Karmy sobie calkiem niezle radza, tylko w piachu sa sporo gorsze od opon 2.2.
Do rzeczy. Szlakiem nadwarcianskim do mostu w Biedrusku, przez Promnice najkrotsza droga do Zielonki, Jezioro Miejskie i singielek dookola, potem wjazd na czerwony szlak w strone Dziewiczej. Na "stepie" na wysokosci Annowa napotkalem zagubione dziewcze, juz dosc dlugo bladzila po Zielonce. A myslalem ze tam sie nie mozna zgubic ;). Okreslilem przez telefon aktualne miejsce pobytu jej osobistemu rescue teamowi, pomoc wyruszyla, a ja pojechalem dalej ;). Dojechalem do Dziewiczej, troche podjazdow i zjazdow, powrot przez Swarzedz i Malte. Dopoki bylo slonce bylo dosyc cieplo, ale po zachodzie natychmiast sie ochlodzilo i troche zaczalem marznac. Ostatnie 15km po ciemku przy lampce. God bless Bocialarka! :)

"Wybrzeze" jez. Miejskiego. Slonce, plaza, tylko sie kapac :D.

Jesienna Zielonka...

... i jesienny Giancik.

KeenJow
| 17:26 poniedziałek, 25 października 2010 | linkuj Ja tam też lubię dźwięk rowerowego "krążownika" ;) Mam tylko karmy i dają radę ;)
cyclooxy
| 19:58 niedziela, 24 października 2010 | linkuj Co do Karm 2.0 to czasami wydawało mi się że auto za mną jedzie :D ...a potem zorientowałem się, że to jednak opony.
faloxx
| 17:33 niedziela, 24 października 2010 | linkuj Ładne fotki i jak płasko, jak naleśnik :D
| 09:38 niedziela, 24 października 2010 | linkuj Też w Sobotę miałem w planach te rejony ale ostatecznie wybrałem co innego.
| 22:00 sobota, 23 października 2010 | linkuj Ja tam lubie ten dzwiek :D. A dawno nie slyszalem, bo Karm nie mialem na kolach od roku. Teraz je znalazlem i stwierdzilem ze przejade na nich zime, bo szkoda opony za 150zl szt zajezdzac w Wielkopolsce. A Karmy u nas sprawdzaja sie bardzo dobrze, w sumie w gorach tez sa niezle, tylko w blocie i w ostrych zakretach sobie nie radza specjalnie.
jacgol
| 20:32 sobota, 23 października 2010 | linkuj też mam Karmy 2,0, w terenie OK. ale na asfalcie ciągle się obracam, bo buczą jakby szerszenie mnie goniły ...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa bbard