W samo poludnie

Czwartek, 15 lipca 2010 · dodano: 15.07.2010 | Komentarze 7

Przeczolgalem sie po spieczonych w suchy pyl okolicach Poznania. W szybkim tempie po dwa kolka dookola Rusalki i Strzeszynka, potem w okolice Moraska, petla techniczna droga dookola wysypiska, i pare singli na Morasku. Przez pierwsze 30km srednia ponad 27km/h, potem juz znacznie wolniej. Slonce wali z nieba; jak sie jedzie to az tak tego nie czuc, ale wystarczy stanac zeby poczuc niemal fizycznie zar spadajacy z gory. Po 45km skonczyla mi sie woda i to by bylo na tyle.
Na Grunwald jednak samochodem, jazda po polplynnym asfalcie rowerem nie nalezy do przyjemnosci.

| 19:33 wtorek, 20 lipca 2010 | linkuj BTW, sa tam cudowne tereny na rower, same pagorki i jeziora :)
| 19:15 wtorek, 20 lipca 2010 | linkuj Djablico, niestety, najczesciej nie chcialo mi sie nosic aparatu ;). Zreszta to nierowerowa wycieczka, wiec sie nie liczy. Ale polecam, polecam na przyszlosc, byle nie jechac tylko w dzien bitwy, najlepiej zarezerwowac sobie 3-4, w okolicach kilku dni dookola bitwy sporo sie tam dzieje :).
Djablica | 18:55 wtorek, 20 lipca 2010 | linkuj A relacja z Grunwaldu będzie?I fotki przystojnych rycerzy ;p pozdrowerek
| 16:44 poniedziałek, 19 lipca 2010 | linkuj bloom --> akurat ten samochod to byla stara Astra, bez klimy ;). Chlodzenie bylo plynami ;).
Maks --> polecam Tuczno, tam jest niezle i niedaleko :)
Rodman --> z tego co czytam w opisach to na Gniezno niespecjalnie sie oplacalo. I tak bym nie mogl, wrocilem dopiero wczoraj wieczorem.
Rodman | 20:33 piątek, 16 lipca 2010 | linkuj no proszę, zwarty i gotowy na Gniezno ;-)) !
to już wystarczy przeczyścić łańcuszek i do niedzielki :}
| 07:12 piątek, 16 lipca 2010 | linkuj Ja już się nie mogę doczekać weekendu wezmę obandażuje kolano i jadę ;) Jeszcze nie wiem czy rano czy wieczorkiem może jedno i drugie ;) Jezuuuu jaki mam głód jazdy. Przydałoby się wyskoczyć na jakieś dzikie jeziorko i się wykąpać ;)
| 19:47 czwartek, 15 lipca 2010 | linkuj A w samochodzie kilmka na maxa :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa acyse