Zamulanie

Niedziela, 13 czerwca 2010 · dodano: 13.06.2010 | Komentarze 3

Morasko-Oborniki-Ludomy-Ryczywol-Rogozno-Murowana Goslina-Biedrusko-Morasko-Poznan.
Jaka masakra dzis byla, to nie do opisania. Po dwoch dniach nierobstwa kompletnie nie mialem checi na rower, a jak juz wsiadlem z zamiarem zrobienia tlenowki to kompletnie sie nie moglem rozkrecic, w miare normalne tetno w granicach Poznania spadlo zaraz po wyjechaniu z miasta i kulalem sie z leniwym 115-120bpm. Dopiero po jakichs 80 km sie odetkalem i ostatnie 35 km jechalem porzadnie z tetnem 140-150, na podjazdach byly nawet skoki pod prog mleczanowy. To uratowalo ten trening ;). Chlodno, nie wypilem nawet wody z obu bidonow.

| 19:48 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj faloxx --> a skad, kompletny brak motywacji. Jeszcze kumpla probowalem wyciagnac, we dwoch by jakos poszlo, ale nie mogl :). Na rower dopiero o 17stej wyszedlem.
Maks --> no prosze, lubie sposob w jaki motywujesz mnie do pokonywania takich technicznych elementow ;). Gratsy!
| 19:41 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj Ja dochodzę powoli do siebie więc średnie tętno miałem bardzo wysokie jak na średnią prędkość. Oznacza to że organizm jest jeszcze bardzo osłabiony :( Ale za to udało mi się podjechać pod amfiteatr na cytadeli ;)
faloxx
| 19:30 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj Mi też dziś jechało się strasznie ciężko. Ledwo wymęczyłem 97 po szosie. A pojechałeś na ten piknik archeologiczny?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zensp