Troche terenu

Czwartek, 10 czerwca 2010 · dodano: 10.06.2010 | Komentarze 4

Rozjazdowo kilka kolek dookola Rusalki i Strzeszynka, i po okolicznych chaszczach. Spokojnie, choc rzadko zrzucalem z blatu. Niebiezpieczne okolice, ludzie jezdza na rowerach calkowicie nieprzewidywalnie, fajnie sie patrzylo, jak traca panowanie na "blocie", ktore u Golonki jest zaledwie lekko wilgotna droga. Woda w jeziorach nawet ciepla, trzeba sie wybrac poplywac :).
Dziwacznie sie jezdzi na oponach 2.2 i amortyzatorze po kilku dniach szosy. Jakby cala rama byla z gumy, wszystko sie gnie :D. Za kazdym razem mam ten problem ;).

DunPeal
| 14:19 niedziela, 13 czerwca 2010 | linkuj ja osobiscie blokuje tylko wtedy gdy widze ze bez mlynka sie nie obedzie :>
a na strzeszynke polecam dzwonek, kupilem i sprawdza sie doskonale, nie musze tyle klac co zwykle ;>
cyclooxy
| 18:41 piątek, 11 czerwca 2010 | linkuj rower guma skądś to znam, zwłaszcza dzisiaj po konserwacji amorka choć jechałem asfaltem , a że działał ok to go nie blokowałem...
trasa
| 15:12 piątek, 11 czerwca 2010 | linkuj a bo kolego z ta powodzia jest tak jak mowil stary indianin ze nie mozna bezkarnie dokuczac przyrodzie nagle winnych wyrzucania lodowek i tapczanow do rzeki nie ma ,sam nie wyrzucal; a widzial jak kolo wyrzucal ale go to walilo centralnie ,no to z racji tego ze przyroda nie ma wzgledu na osobe ani urodzenie no to wszyscy dostaniemy po narzadach i zobaczymy czy bedzie inaczej do nastepnego razu az nam przyroda narzady urwie ,jeden za wszystkich wszyscy za jednego
faloxx
| 19:48 czwartek, 10 czerwca 2010 | linkuj Ja dziś też podobnie, teren, tylko że rzadko wrzucałem blat :-)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa wczet