Cytadela

Sobota, 5 czerwca 2010 · dodano: 05.06.2010 | Komentarze 3

Interwalowo na Cytadeli, dalej mi sie nie chcialo jakos jechac. W sumie chcialem moze z 10km zrobic rozjazdowo, ale tak fajnie mi sie jezdzilo to tamtejszych singlach i stromych zjazdach ze wyszlo troche wiecej. Giancik jednak super sie prowadzi przy szybkiej jezdzie kretymi sciezkami, oponki tylko wyly na zakretach ;).
Sprobowalem podjazdu pod amfiteatr, ale wymiekalem 2-3m przed szczytem gdzie sie robi minimalnie stromiej i kolo zaczynalo mi myszkowac. Ale ja to podjazde, trzeba sie bardziej nachylic i nie pozwolic zeby kadencja spadla bo wtedy koniec :).

| 08:24 wtorek, 15 czerwca 2010 | linkuj cyclooxy - pamiętaj że ręce na klamki jak staniesz to naciskasz klamki i się wypinasz. Mnie się udało podjazd zaliczony ;) http://maks.bikestats.pl/index.php?did=328765
cyclooxy
| 18:29 poniedziałek, 14 czerwca 2010 | linkuj Przy tym podjeździe zawsze blokowały mnie SPD bo bałem się, że w razie gdy się zatrzymam w połowie to nie zdążę się wypiąć ale to było kiedyś, za jakiś czas pewnie się tam spróbuje znów bo dawno nie jeździłem po tamtejszych terenach.
| 08:20 niedziela, 6 czerwca 2010 | linkuj Też mam w planach ten podjazd ;) ale musi być suchy. Tam trzeba sporo siły włożyć i tak jak piszesz tyłek na początku siodełka i ogień w nogach. Ale damy rade ;)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa accza