Zdecydowanie terenowo

Piątek, 16 kwietnia 2010 · dodano: 16.04.2010 | Komentarze 3

Na szczescie zachowalem resztki zdrowego rozsadku i ubralem sie na dlugo mimo pieknego slonca. Okazalo sie ze pizdzi jak za cara. Pod koniec nawet stopy mi zaczely marznac. Poczatek rekonesansowo niebieskim szlakiem nad Warta do Biedruska. Bardzo przyjemnie choc pod wiatr. Bloto bylo tylko w jednym miejscu

i bylo to jedyne bloto na trasie, choc bagienek w stylu Florydy po obu stronach drogi nie braklo.

Swoja droga musze sobie jakis maly aparat kupic, bo Minolty mi sie nie chce zabierac, a zdjecia z komory obrazaja moje poczucie estetyki ;).
Po dotarciu do mostu przeskoczylem na druga strone drogi Murowana-Poznan i dalej jechalem terenem do Owinsk, potem przez Annowo do Dziewiczej Gory, gdzie raz przejechalem lokalny odcinek trasy maratonu, dalej przez Kicin nad jez Swarzedzkie i czarnym szlakiem nad Malte. Sciezki w laskach nad Malta pieknie odkurzone z lisci, ze tez komus sie to chcialo robic ;). Po drodze na chwile zahaczylem o Cytadele i do domu. Musze powiedziec ze troche sie zmeczylem ;).

| 19:05 sobota, 17 kwietnia 2010 | linkuj faloxx --> teraz to dziecka pilnuj, a nie na rower ;). Wielkie gratulacje przy okazji :).
Dun --> tak sobie ogladalem wspolczesne cyfraki w Saturnie i widze ze matryce doszly juz do absurdalnych 11mpix. Ja chce cos w okolicach 5-7 mpix, nic wiecej nie potrzebuje, a wieksza rozdzielczosc matrycy to wieksze szumy, wiec nic drogiego na pewno nie bede kupowal, a nawet mysle o zajrzeniu do jakichs komisow czy gdzie tam stare cyfrowki sie sprzedaje :). Moje wymagania sa jasne, mala i plaska idioten kamera zeby czasem wyciagnac z kieszonki i cyknac zdjecie na wycieczce. I to zdjecie wcale nie musi byc wielkosci metr na metr :).
DunPeal
| 17:32 sobota, 17 kwietnia 2010 | linkuj tez sie szykuje do kupienia jakiejs porecznej cyfrowki, jak bedziesz mial jakiegos dobrego kandydata na oku daj znac :>
faloxx
| 18:10 piątek, 16 kwietnia 2010 | linkuj Ładnie, a u mnie od tygodnia prawie cały czas pada. A jak już nie pada, to ja akurat nie mam czasu. Taka to ironia losu :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa acyse