Bociek! :)

Czwartek, 8 kwietnia 2010 · dodano: 08.04.2010 | Komentarze 12

Ostatnie depniecie przed Dolskiem. Mocno wialo, i dosc niefortunnie dobralem trase, tak ze wiatru w plecy nie bylo, tylko jakis dziwny z tyloboku :). Czarnkow-Ujscie-Pila-Stobno-Trzcianka-Czarnkow. Ostatnie 17km bylo za to centralnie pod wiatr, w calosci przejechane w dolnym chwycie. Lekki zakwas w lydkach po wczorajszym, ale ogolnie jechalo sie dobrze, organizm w miare wypoczety. Jutro laba, najwyzej pare km regeneracyjnie. A w Kruszewie widzialem bociana na gniezdzie :).

Mapencja jak ta lala :). Fajna rzecz jak sie jedzie po nieznanych szosach, wiecej takich mapek poprosze :).

lukas94
| 20:45 sobota, 10 kwietnia 2010 | linkuj Organizator ostateczną decyzję odnośnie Wrocławia da w poniedziałek. Ja mam nadzieję ze zawody się odbęda lecz w poniedziałek wszystko sie okaże. Jak tam w Dolsku?
| 20:39 sobota, 10 kwietnia 2010 | linkuj Rodman --> i wzajemnie, mocny jestes w tym roku, trzeba bedzie trzymac Ci kolo :). Ale jak na Karpacz nie zalozysz amora to bedziesz mial ciezko ;).
lukas94 --> dlaczego ma sie nie odbyc, zaloba sie konczy 16h przed startem. Ale jutrzejsza Mazovie odwolali.
lukas94
| 19:38 sobota, 10 kwietnia 2010 | linkuj Ciekawe czy się odbędzie ten maraton ogólnie ;)
Rodman | 18:55 sobota, 10 kwietnia 2010 | linkuj taaa, żebym to, żebym tamto ....... hyhy ;-) Klosiu, jechać z Tobą ramię w ramię to był prawdziwy zaszczyt - poważnie !!! szkoda, że Maxiu nie dojechał (DNF) nasz Team mógłby zapunktować ! Dzięki i do zobaczenia w Karpaczu (chyba, że wcześniej na treningu ..), bo muszę jechać do Wrocka odebrać pamiątkowe skarpetki za IV miejsce w konkursie Rowerowe Wspomnienia ;P
| 15:55 sobota, 10 kwietnia 2010 | linkuj Dun -> Rodman wycial mnie o 11 sekund :), Zebym nie stanal na siku, to by mu sie nie udalo ;>
DunPeal
| 18:37 piątek, 9 kwietnia 2010 | linkuj klosiu z niecierpliwoscia czekam na twoje wyniki :>
lukas94
| 15:23 piątek, 9 kwietnia 2010 | linkuj Widzę, że ciuchy rowerowe kupujemy u tego samego producenta ;)
| 14:29 piątek, 9 kwietnia 2010 | linkuj Nie dziekuje ;)
Juz mnie nerwy zaczynaja zzerac, w koncu juz 6 i pol miesiaca minelo od ostatniego maratonu :). Chyba dobrze ze kupilem cienki windstopper w BCMie, jak bedzie pizgac lodowaty wiatr tak jak dzis to sie bardzo przyda :).
lukas94
| 19:21 czwartek, 8 kwietnia 2010 | linkuj Udanego maratonu życzę !
faloxx
| 17:53 czwartek, 8 kwietnia 2010 | linkuj No proszę, tu się trenuje, a ja dziś zamiast na rower, to wcinam ciasto z kremem. Będzie ciężko utrzymać koło Kłosiowi w tym roku

ps - powodzenia na maratonie :-)
| 16:59 czwartek, 8 kwietnia 2010 | linkuj Noo, znajac mozliwosci mojej komorki i tak by nie wyszla, wiec nawet nie probowalem :).
Djablica | 14:30 czwartek, 8 kwietnia 2010 | linkuj a foteczka boćka? ;p

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa owyod