Mialo byc spokojnie

Poniedziałek, 22 marca 2010 · dodano: 22.03.2010 | Komentarze 6

Czesc, mam na imie Mariusz i jestem nalogowym bikeholikiem :). Po dniu przerwy juz bylem wydziczony na rower, to sie robi niepokojace ;).
Mialo byc spokojnie i przez pierwsze 20km bylo, jechalem przez Strzeszynek do Rokietnicy nie wrzucajac duzej tarczy, ale w Rokietnicy nie wytrzymalem ;). Przez Sobote dojechalem do drogi na Oborniki, i zaraz za podjazdem zlapalem sie za autobus, wiec do zjazdu na poligon przez jakis km predkosc oscylowala w okolicach 60km/h. To juz blisko szczytu moich mozliwosci kadencyjnych przy przelozeniu 48-13. Jak sie zatrzymalem na swiatlach przy zjezdzie na poligon stanal kolo mnie samochod jadacy do tej pory za mna, otworzylo sie okno i jeden z dwoch zazywnych kolesi siedzacych w srodku zapytal:
-Tej ile ty km/h jechales na tym rowerze?
-Cos kolo 60
-Tak patrzylem i myslalem ze mi sie licznik popsul... niezle!
Po czym obaj pokazali mi kciuk w gore i rozjechalismy sie, bo zmienily sie swiatla :D.
Milo, w Polsce pierwszy raz mialem takie zdarzenie :).
Potem juz podbudowany przez poligon, Biedrusko i Morasko do domu krecilem dosc mocno. Ogolnie przyjemna jazda byla, jak nic nie marznie i na leb nie pada to zawsze jest przyjemnie ;).
A juz pod domem kierowca dostawczaka ktorego wyprzedzilem przy 40km/h tez uchylil okno wyprzedzajac mnie ponownie i zapytal uprzejmie czy sie dobrze, k... czuje. Troche mnie tym podgotowal, bo nie ma w miescie samochodow jezdzacych bardziej niebezpiecznie od dostawczakow, wiec odpowiedzialem krotkim "Spier..." i rozjechalismy sie w zgodzie ;)
Tak ze 1-1 dla samochodziarzy, hehe.

DunPeal
| 12:11 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj what only matters is Performance ;)
| 09:09 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj Maks, JPbike --> nie zapominajcie ze ta moja zimowka to prawie szosowka, korba 48, kaseta 13-21, slicki 1.3, sztywny widelec. Na tym jednak o wiele lzej sie jedzie niz na goralu z terenowymi lakami. Ale fakt, wczoraj czulem moc ;). Co do blaszakow, to wczoraj jakos wyjatkowo interaktywny dzien sie zdazyl ;).
feels3 --> hehehe :D
feels3
| 20:39 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj Cześć.
Mam na imię Wojtek. Od lat zajmuje się takimi sprawami, Twój wpis przekazałem odpowiednim organom, będą robić co w ich mocy aby Ci pomóc, niemniej obawiam się w tym wypadku może być ciężko na poprawę. Najważniejsze to uświadomić sobie że z tym można żyć.
Trzeba tylko chcieć hehe :D :P

| 18:15 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj Świetnie ciśniesz i do tego przygody z blaszakami :)
| 15:56 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj Nieźle średnią podkręciłeś ;)
robert | 14:26 poniedziałek, 22 marca 2010 | linkuj Cześć Mariusz!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iaiwr